ارائه خدمات پس از فروش به بسترن B50F فراتر از تعهد می رود

ارائه خدمات پس از فروش به بسترن B50F فراتر از تعهد می رود
روز گذشته، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، در جمع خبرنگاران وضعیت ارائه خدمات به مشتریان این شرکت را توضیح داد. طبق اطلاعات اعلام شده در این جلسه و همچنین بازدید از انبار قطعات این شرکت، گروه بهمن می تواند به راحتی تامین قطعات سریع را برای تمام خودروهای فاو، هاوال، مزدا و میتسوبیشی در بخش خودروهای سواری داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

میر منصف، مدیر خدمات پس از فروش گروه بهمن، با اشاره به وضعیت خوب این شرکت برای تامین قطعات خودروهای سنگین گفت: « در حال حاضر در هر نقطه کشور اگر مشتریان ما چه در بحث خودروهای سبک و چه در بخش خودروهای سنگین نیاز به قطعه داشته باشند، کمتر از یک روز کاری قطعه برایشان ارسال می شود. در حال حاضر از انبار قطعات مرکزی گروه بهمن، روزانه دوبار بارگیری قطعه برای ارسال به شهرستان ها از طریق خطوط هوایی و زمینی انجام می شود».
مدیر خدمات پس فروش گروه بهمن در خصوص نگرانی مشتریان فاو بسترن B50F در مورد تامین قطعه گفت: « چند ماه پیش به خاطر مشکلات موجود در سیستم گمرک، امکان ترخیص قطعات برای ما میسر نبود و همین ماجرا باعث ناراحتی برخی از مشتریان مخصوصا مالکان B50F شد. اما امروز این مشکل حل شده و هیچ قطعه فاو بسترن B50F نیست که ما در انبار نداشته باشیم و نتوانیم در کمتر از ۲۴ ساعت به دست مشتری برسانیم. طبق وظایف قانونی ما، موظف هستیم که تا ۱۰ سال بعد از تولید آخرین فاو بسترن B50F قطعات این خودرو را در انبار شرکت داشته باشیم و هر ماه کمپانی فاو هم قطعات این خودرو را برای ما ارسال می کند. در ماه های آتی مشخص می شود که B50F به عنوان یک خودرو چینی خارج از خط تولید، یکی از بهترین وضعیت های تامین قطعات را در میان رقبا خواهد داشت و مشتریان می توانند قطعات اصلی را با قیمتی کمتر از بازار آزاد از نمایندگی خریداری کنند ».


میر منصف در خصوص رعایت حقوق مشتریان فاو بسترن B50F گفت: « در آینده نزدیک مالکان فاو بسترن B50F شاهد آن خواهند بود که با وجود خروج این خودرو از خط تولید، گروه بهمن و شرکت بهمن موتور در بحث خدمات پس از فروش، امتیازات و برنامه های ویژه ای را برایشان در نظر گرفته است. با اینکه در حال حاضر بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه فاو بسترن B50F در جاده ها تردد دارند، بیش از نیمی از آن ها شامل گارانتی هستند. با این حال می خواهیم که مالکان این خودرو چه در زمان گارانتی و چه در دوره خروج از گارانتی، بیشترین سطح کیفی خدمات یک خودرو را از ما دریافت کنند».

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.