آغاز تست درایو محصولات لوکسژن+ویدیو معرفی محصول

آغاز تست درایو محصولات لوکسژن+ویدیو معرفی محصول
روز گذشته، شرکت آرمان موتور کویر به عنوان نماینده رسمی لوکسژن تایوان در ایران، پیش از عرضه و فروش محصولاتش تست درایو آن ها را در پیست آزادی تهران آغاز کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت تمام محصولات کمپانی لوکسژن را برای تست درایو آمده کرده است و در روز اول، مهمان های ویژه و خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو در این مراسم حضور داشتند. از امروز مشتریان آینده و علاقه مندان به خودروهای این نشان تجاری می توانند در پیست آزادی تهران، تجربه رانندگی با خودروهای S3، S5، U5 و U6 را به دست آورند. در روز اول این مراسم که به صورت تخصصی برگزار شد، امکان تست U7 و همچنین M7 هم فراهم بود. در این برنامه ۱۳ دستگاه از خودروهای لوکسژن تایوانی به صورت مستقیم مورد تست و بررسی رسانه ها قرار گرفتند.
طبق گفته مدیران ارشد شرکت آرمان موتور کویر، عرضه خودروهای این نشان تجاری از اوایل سال آینده آغاز می شود و لوکسژن و آرمان موتور کویر برنامه دارند تا پیش از اینکه مشتریان به خرید خودرو اقدام کنند، ابتدا رانندگی با محصولات را تجربه کنند و با ادبیات های سدان ها و کراس اوورهای خودروساز شرقی آشنا شوند.
در این قسمت شما می توانید با U5، کراس اوور شهری لوکسژن نیز آشنا شوید. این خودرو با توجه به امکانات، مشخصات فنی و… می تواند در کلاس خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی، نیسان جوک اسکای پک، رنو کپچر و… قرار بگیرد.
همچنین می توانید معرفی ویدیویی لوکسژن S5 را در نمایشگاه خودرو اصفهان از این بخش تماشا کنید.


عکس ها: عرفان حمیدی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.