میتسوبیشی با چهار محصول جدید برای سال 95

میتسوبیشی با چهار محصول جدید برای سال 95
شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، برای سال ۹۵ برنامه های مخصوص به خود را تدوین کرده است. میراژ فیس لیفت خودرویی است هاچبک که ظاهری جذابتر نسبت به میراژ فعلی دارد. این خودرو در بخش جلو و عقب با قطعات متفاوتی به بازار عرضه می شود و رینگ های جدید آن همراه با تغییرات جزئی داخلی می تواند نظر مشتریان بیشتری را جلب کند. احتمالا میراژ فیس لیفت اردیبهشت ۹۵ رونمایی می شود.
میتسوبیشی با چهار محصول جدید برای سال 95
لنسر ۱.۸ لیتری تیپ۴ فیس لیفت هم خودرویی است که بزودی به بازار عرضه می شود. این خودرو با ظاهری جذابتر به ایران می آید و دوباره رقابت خود را با خودروهایی مثل النترا، سراتو، کرولا، ام جی۶ و… آغاز می کند. قرار است نسخه فیس لیفت ۱.۸ لیتری در سطح کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی عرضه شود.
میتسوبیشی با چهار محصول جدید برای سال 95
ASX فیس لیفت خودرویی دیگر است که با تغییراتی جزئی دانسته می شود، توانسته ظاهر به مراتب جذابی را برای کراس اوور شهری میتسوبیشی فراهم کند. این خودرو در بخش جلو و عقب تغییر پیدا کرده و سبک طراحی ۲۰۱۶ در آن نهانیده شده است. همچنین رینگ های جدید به مراتب این ماشین را اسپرت تر کرده است.
میتسوبیشی با چهار محصول جدید برای سال 95
قرار است شرکت آرین موتور در سال ۹۵، نسخه ای دیگر را از ASX به بازار ایران معرفی کند. این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری مجهز بوده و با گیربکس دستی قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند. این موتور ۱۱۷ اسب بخار را با ۱۵۴ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. مصرف سوخت ترکیبی ASX با موتور ۱.۶ لیتری کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. قرار است این ماشین با مدل کم آپشن وارد کشور بشود که تنها دو کیسه هوا دارد و ظاهر آن، از مدل فیس لیفت ۲۰۱۶ نیست. به گفته برخی منابع، به احتمال بسیار قوی قیمت این خودرو کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است.
حسین دلاور- گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.