X55، شاسی‌بلندی از سنوا در نمایشگاه شانگهای

X55 ، شاسی‌بلندی از سنوا در نمایشگاه شانگهای
صنایع خودروسازی بجینگ یا همان پکن، با شاسی بلند X55 به صحنه نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷ آمده است. اما بنظر نمیرسد این شاسی‌بلند بر خلاف سایر محصولات به‌نمایش درآمده از سوی سنوا در شانگهای، چیز جدیدی برای عرضه داشته باشد.
به گزارش چرخان حدود ۲ سال پیش، سنوا X55 به نمایش گذاشته شده بود و اکنون آماده عرضه شده است. نسبت به گذشته طراحی بخش جلو و عقب، طراحی ستون C-D تغییر کرده اما بطور کلی همان سبک گذشته در مدل جدید نیز پیاده شده و فقط کمی بزرگتر شده است.
X55 ، شاسی‌بلندی از سنوا در نمایشگاه شانگهای
داخل کابین ایکس ۵۵، مانند یکی دیگر از خودروی سنوا در شانگهای با نام D50، طراحی شده. دریچه هوای دایره‌ای با لوگوی سنوا، تریم براق و یک صفحه‌نمایش با کیفیت در وسط داشبورد، یک کابین خوب را ایجاد کرده‌اند. X55 جدید به احتمال زیاد پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۱۳ اسب بخاری قدیمی خود را حفظ خواهد کرد که به گیربکس ۵ سرعته دستی و CVT متصل شده. اما در کنار این پیشرانه یک موتور قوی‌تر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت در دسترس خواهد بود.
هنوز زمان عرضه این خودرو مشخص نشده و جزئیات بیشتری از آن اعلام نشده بنابراین ممکن است در آینده با تغییرات بیشتر این کراس‌اوور شهری روانه بازار شود. اما چیزی که کاملا واضح است، طراحی عام پسند خودروهای سنوا بوده و این شرکت سبک طراحی خود را به‌گونه‌ای در پیش گرفته که قشر وسیعی از جامعه به خودروهای آن علاقه‌مند شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.