X-Pi، یک فضاپیما در نمایشگاه شانگهای

X-Pi، یک فضاپیما در نمایشگاه شانگهای
صنایع خودروسازی YUDO، یک خودروی الکتریکی خاص را برای نمایشگاه شانگهای آماده کرده است.
این پیش‌نمایش محصولی را نشان می‌دهد که قرار است در آینده نزدیک یعنی تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. طراحی عضلانی با چرخ‌های بزرگ، طراحی نوین و عدم حضور جلوپنجره و چراغ‌ها به سبک قدیمی خودروها، صحنه‌ای جالب را پدید آورده. نوع باز شدن درب‌های این خودرو بسیار شبیه به خودروهای تسلا بوده و ممکن است این شرکت سیستم‌های مشابهی نیز برای رانندگی خودکار این خودرو در نظر گرفته باشد.
به گزارش چرخان YUDO با هدف تولید خودروهای الکتریکی، به‌تازگی پا به دنیای خودروها گذاشته است. اولین اتومبیل تولیدی این شرکت پی ۱ نام دارد و پی‌۳ نیز یک کراس‌اور کوچک دیگر از این شرکت خواهد بود که تا سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن هستیم. این شرکت قصد دارد تا ۱۱۰ نمایندگی مجاز در چین تا پایان سال جاری احداث کند و هدفگذاری آن رساندن این مقدار به ۵۰۰ نمایندگی تا سال ۲۰۲۰ است.
YUDO از حمایت گسترده دولت بهره می‌برد و همین باعث موفقیت بسیار زیاد این شرکت خواهد شد. در داخل کابین X-Pi یک صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی عمودی بکار رفته که باعث شده تکنولوژی بالای خودرو نمایان شود. پشت غربیلک فرمان کوچک این خودرو ۳ صفحه‌نمایش کوچک برای نشان دادن اطلاعات مورد نظر راننده در نظر گرفته شده. البته ناگفته نباشد که خیلی‌ها این صفحه نمایش ۱۶ اینچی را نا امید کننده می‌دانند که بیش از حد بزرگ است. YUDO ادعا می‌کند این صفحه نمایش قابلیت جدید هولوگرافی دارد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ بر روی آن کار می‌کنند.
فناوری هولوگرافی باعث می‌شود تصاویر در محیط به صورت سه بعدی نمایش داده شوند که بیش از این در فیلم‌های تخیلی با این سیستم آشنا شده‌ایم. YUDO هیچ اطلاعاتی از پیشرانه این خودرو منتشر نکرده و سعی نموده فضایی را ایجاد کند که بتواند تغییرات دلخواه خود را بر روی این خودرو اعمال کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.