MPV برقی سیتروئن رونمایی شد

MPV برقی سیتروئن رونمایی شد
جدید‌ترین محصول الکتریکی سیتروئن با ظرفیت بیشتر باتری و امکانات به روزتر رونمایی شد و فروش آن از پاییز سال جاری آغاز می‌شود.
اولین MPV برقی سیتروئن با نام E-Berlingo Multispace بر اساس نسخه الکتریکی قبلی برلینگو توسعه یافته است و می‌تواند ۱۶۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. در حالی که دیگر خودروهای الکتریکی بازار اروپا دارای برد حرکتی بیش از ۳۲۱ کیلومتر هستند، مدیران سیتروئن رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با تکیه بر این موضوع که مردم در اروپا معمولا مسافت‌های بیش از ۹۶ کیلومتر در روز را طی نمی‌کنند.
به گزارش خودرونویس، این ون برقی در ایستگاه‌های شارژ عمومی در مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند به اندازه ۸۰ درصد از ظرفیت باتری‌های خود را شارژ کرده که این میزان برای پیمودن مسافتی معادل ۱۳۶ کیلومتر کافی خواهد بود. پیشرانه الکتریکی این خودرو ۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد. با وجود افزودن تعداد باتری‌های لیتیوم‌یون فضای بار این ون کاهش پیدا نکرده است و ۶۷۶ لیتر فضای کافی بار برای ما فراهم می‌کند و در صورتی که صندلی‌های ردیف آخر جمع شوند این میزان به حدود ۳۰۰۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند که در کلاس خود از بالاترین ظرفیت‌ها به حساب خواهد آمد.
امکانات و آپشن‌های این خودرو شامل سیستم تهویه مطبوع، سنسورهای پارک و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچی می‌شود. جزییات قیمت گذاری این خودرو هنوز اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو از حدود ۲۹ هزار پوند آغاز شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.