M8 دوباره می آید؟

M8 دوباره می آید؟
طبق گفته‌های منابع نزدیک به ب‌ام‌و، این برند باواریایی قصد دارد که یک خانواده کامل از مدل‌های M8 را معرفی کند. این خانواده بر اساس نسل بعدی سری۶ یا سری۸ جدید احتمالی ساخته خواهد شد.
البته هنوز معلوم نیست که ب‌ام‌و اصلا به دنبال تولید سری۸ جدید است یا نه زیرا آنها قصد دارند که خط تولید سری۵ GT را به سری۶ تغییر دهند. به همین جهت، جابجا کردن خط تولید سری۶ کوپه و کانورتیبل به رنج سری۸، کار چندان منطقی و عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد زیرا در آن صورت، نسخه گران‌توریسمو تنها عضو فعلی خط تولید خانواده سری۶ خواهد شد.
فارغ از نام خانواده جدید پرچم‌دار ب‌ام‌و، این خودرو از سه نسخه قدرتمند M بهره خواهد برد. نسخه کوپه این خودرو به احتمال قوی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و یک سال بعد از آن، دو نسخه کانورتیبل و گران‌کوپه عرضه خواهند شد.
به گزارش خودرونویس، سه نسخه قدرتمند M احتمالا از آخرین موتور ۴.۴ لیتری V8 بی‌توربوی ب‌ام‌و بهره خواهند برد. این موتور که از آن در M5 بعدی نیز استفاده شده، قادر به تولید بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار است و این قدرت می‌تواند به هر ۴ چرخ فرستاده شود.
با توجه به احتمال وجود سیستم AWD، ممکن است شاهد مجهز شدن خانواده جدید به جعبه‌دنده ZF 8 سرعت اتوماتیک نیز باشیم. مدل‌های فعلی M از جعبه‌دنده‌های دو کلاچه بهره می‌برند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.