هاوال H6 با پلاک گذر موقت رویت شد

هاوال H6 با پلاک گذر موقت رویت شد
یکی از مخاطبان اسب بخار، تصاویری را برای تحریریه این گروه ارسال کرده که در آن یک دستگاه هاوال سفید رنگ با پلاک گذر موقت دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به برنامه شرکت بهمن موتور و گروه بهمن برای تولید این خودرو در داخل کشور، به احتمال زیاد این خودرو برای انجام تست های فنی و تطبیق پلاک گذر موقت را دریافت کرده است. مدت هاست که دیگر پلیس راهور پلاک سبز رنگ آزمایش فنی را جمع کرده و به شرکت هایی که خواهان انجام تست های فنی و جاده ای برای محصولات جدید هستند، پلاک گذر موقت ارائه می دهد.
با توجه به رونمایی های گروه بهمن در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، این خودرو همان H6 است که در غرفه این شرکت دیده می شد. بر اساس دومین نمایشگاه خودرو تهران و همچنین تصاویر ارسال شده، گروه بهمن برنامه دارد تا آخرین نسخه H6 را به بازار کشور عرضه کند. H6 به عنوان پرفروشترین کراس اوور بازار جهان و چین شناخته می شود که تاییدیه های ایمنی و کیفی غیر استاندارد چین را پاس کرده و چند سالی است که به عنوان یکی از مهمترین محصولات صادراتی صنعت خودرو چین شناخته می شود.


هاوال H6 قرار است که با پیشرانه دو لیتری توربو ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۳۵۵ نیوتون متر به بازار عرضه شود. همچنین گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو منتقل می کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ رسمی بهمن موتور، این خودرو از نظر فنی، ایمنی و امکاناتی در سطح بالایی قرار دارد. شنیده ها حاکی از آن است که هاوال H6 بعد از H2 به خط تولید این شرکت می آید.
این خودرو می تواند رقیب خودروهایی چون بی وای دی S7، کوپا ۲۱۰T، دامای X7 و چری تیگو۷ در بازار ایران باشد.
هاوال H6 با پلاک گذر موقت رویت شد

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.