CR-V با نفسی دوباره به رقابت بازگشت

CR-V با نفسی دوباره به رقابت بازگشت
کمپانی ژاپنی هوندا که تا به امروز دستاوردهای بزرگی را به صنعت خودرو جهان معرفی کرده است و با نام خودروساز با کیفیت و اصیل میان مشتریان بازار جهانی شناخته می شود، نسل پنج هوندا CR-V را به تازگی معرفی کرده است و گویا برنامه این را دارد تا با مدل ۲۰۱۷ این خودرو کراس اوور را به بازار جهانی عرضه کند.
CR-V نسل جدید در بحث طراحی اصالت و خطوط اصلی طراحی هوندا را بر مبنا فرهنگ ژاپنی حفظ کرده و با جذابیتی به سبک روز به میدان آمده است. نوع طراحی به راحتی به مخاطب این اجازه را می دهد که در مورد این خودرو حدس بزند و با کمترین آشنایی، آن را CR-V از اعضای خانواده هوندا بداند. زیرا تا حد زیادی نسل پنجم این خودرو مفهوم ثابت را مانند نسل های قبل به مشتری می رساند و باعث می شود تا حس اصالت در کنار به روز بودن همیشه در این خودرو احساس شود.
پیشرانه CR-V نسل پنجم نیز به احتمال زیاد از همان خانواده موتورهای ۲.۴ لیتری هوندا است که ۱۸۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۵ نیوتون متر تولید می کند. این بار سطح عملکرد گیربکس CVT با قابلیت G-Shift Control ارتقا پیدا کرده است و به مراتب پویا تر و بهتر نسبت به نسل های قبلی عمل می کند و قدرت را به چهار چرخ انتقال می دهد. CR-V نسل پنجم هم مانند مدل های قبلی از ایمنی و امکانات خوبی برخوردار است و به راحتی می تواند در بسیاری از موارد برخی رقبا را کنار بزند. با توجه به اینکه امروز هوندا CR-V در بازار ایران طرفداران خاص خود را دارد و به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این برند ژاپنی در ایران محسوب می شود، پیش بینی می شود که شرکت گلرنگ موتور فامیلی با آغاز رسمی عرضه این خودرو در بازار جهانی، CR-V نسل پنجم را نیز روانه جاده های ایران کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.