ASX مدل 2018 معرفی شد

ASX مدل 2018 معرفی شد
کمپانی ژاپنی میتسوبیشی به تازگی تصاویری از ASX یا همان اوتلندر اسپرت منتشر کرده که برای سال ۲۰۱۸ با فیس لیفتی همراه شده است.
میتسوبیشی ASX فیس لیفت ۲۰۱۷ در اواخر سال ۹۵ به بازار ایران راه پیدا کرد و شرکت آرین موتور توانست فروش خوبی را برای این محصول تجربه کند. حال نسخه ۲۰۱۸ این خودرو با تغییراتی همراه شده است که ظاهر این خودرو را جذابتر کرده است و اضافه شدن برخی تغییرات، شرایط رقابتی را برای این خودرو حفظ می کند. احتمال داده می شود که این کراس اوور ژاپنی در اواخر سال ۹۶ به بازار ایران راه پیدا کند و بتواند با تغییرات جدید نظر مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند. در بخش جلو خودرو دی لایت به صورت فابریک اضافه شده است که محوطه چراغ مه شکن قرار دارد. سپر عقب ASX هم تغییر کرده و نوع قرارگیری برخی قطعات تغییر کرده است. همچنین نوع طراحی و جزییات چراغ عقب این خودرو تغییر کرده است. وقتی به کابین این خودرو نگاه می کنیم، با تعدادی تغییر جزئی همراه هستیم.
ASX مدل 2018 معرفی شد
سیستم صوتی و تصویری خودرو به طور کامل تغییر کرده است و نمایشگر بزرگتری در خودرو وجود دارد. به خاطر وجود این نمایشگر بزرگ و منسوخ شدن پخش CD و DVD، امکان پخش این موارد در خودرو وجود ندارد. نوع کنسول زیر دسته دنده تغییر کرده و طرح آن به روزتر شده است. همچنین دکمه سیستم کنترل پایداری به قسمت پایین سیستم تهویه آمده است و دو درگاه USB در کنار آن در نظر گرفته شده است.
ASX مدل 2018 معرفی شد
پیشرانه این خودرو همچنان از نوع دو لیتری MIVEC است و ۱۴۷ اسب بخار قدرت تولید می کند. ولی در برخی امکانات ASX مدل ۲۰۱۸ به روز تر شده است . به عنوان مثال امکان سفارش این خودرو با آپشن های رادار خطی، نور بالای اتوماتیک و… وجود دارد.
حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.