911 پا در کفش پانامرا می‌کند

911 پا در کفش پانامرا می‌کند
در ماه نوامبر، خبری منتشر شد که پورشه در حال طراحی یک مدل پلاگ‌‌این هیبرید پورشه ۹۱۱ است. در آن زمان این شایعه پایه و اساسی نداشت و هیچ اطلاعات موثقی از این خودرو به بیرون منتشر نشده بود. اما اکنون خبر تولید یک مدل پلاگ‌این هیبریدی پورشه ۹۱۱، رسما توسط مدیرعامل شرکت پورشه تایید شده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، الیور بلوم، مدیرعامل پورشه اظهار کرد: مدل پلاگ‌این هیبریدی پورشه ۹۱۱، در حال طراحی و توسعه است و فروش آن پس از عرضه نسل بعدی پورشه ۹۱۱ بنزینی و در اواسط دورارن فروش مدل بنزینی، آغاز خواهد شد. با توجه به عرضه نسل بعدی پورشه ۹۱۱ بنزینی در سال ۲۰۱۹، پیش‌بینی می‌شود که پورشه ۹۱۱ پلاگ‌این هیبریدی در سال ۲۰۲۳ به بازارهای جهانی عرضه شود.
وی افزود: تولید مدل پلاگ‌این هیبرید پورشه ۹۱۱ برای ما یک امر بسیار مهم است. وی همچنین افزود: حتی اگر تولید مدل هیبریدی پورشه ۹۱۱ تنها در حد یک حرف باشد، ما این فکر و حرف را به مرحله عمل خواهیم رساند.
وی بیان کرد: به دلیل استفاده از نسل جدید باتری‌ها در پورشه ۹۱۱ هیبریدی، این خودرو قادر است تا در حالت تمام الکتریکی مسافتی حدود ۶۰ کیلومتر را بپیماید.
مدیرعامل پورشه افزود: پورشه ۹۱۱ پلاگ‌این هیبریدی رسما در حال توسعه و طراحی است و پس از اتمام مراحل طراحی، قطعا به بازار عرضه خواهد شد. پورشه ۹۱۱ تمام الکتریکی، مورد استقبال برخی از علاقمندان به پورشه واقع نخواهد شد، ولی این موضوع از کسی پوشیده نیست که پورشه پانامرا turbo s E-Hybrid، به یک خودروی بسیار محبوب تبدیل شده است و فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد و این امکان برای مشتری وجود دارد که مدل استیشن آن را خریداری کند.
همچنین هیچ خبری مبنی بر توقف تولید پورشه ۹۱۱ بنزینی پس از عرضه مدل پلاگ‌این هیبریدی این خودرو منتشر نشده است و کسانی که به خرید خودروی هیبریدی علاقه‌ای ندارند، همچنان می‌توانند سوار بر مدل‌های جذاب بنزینی ۹۱۱ مانند پورشه ۹۱۱ GT3 شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.