720S با کفش­های طلایی معرفی شد

720S با کفش­های طلایی معرفی شد
بخش سفارش سازی مک‌لارن یعنی MSO همیشه نشان داده است که در امر شخصی سازی و سفارشی کردن مدل­‌های مک‌لارن سلیقه خوبی دارد. بنحوی که چندی پیش از سوی آن­ها شاهد معرفی دوقلوهای افسانه­ای بوده ­ایم که پروژه MSO R نام داشت و بسفارش یک مشتری خوش شانس دو عدد مک‌لارن ۶۵۰S کوپه و اسپایدر شخصی سازی شده بود. این‌بار MSO به سراغ مدل ۷۲۰S رفته تا بیاد بورس مک‌لارن موسس این برند ادای دین کند.

به گزارش خودرونویس، این مدل دیروز در نمایشگاه خودرو دبی به نمایش گذاشته شد که در طراحی آن بیشتر سعی شده از ترکیب رنگ مشکی و طلایی استفاده شود.
رنگ خودرو در واقع satin Zenith black نام دارد که مشکی مات است و کابین خودرو با قطعات کوچک طلایی براق مزین شده است که در داخل کابین پلاک ‘۱ of 1’ حک شده است و به معنای یکتا بودن این خودرو در جهان خواهد بود.
720S با کفش­های طلایی معرفی شد
جزئیات بیشتر شامل استفاده از قطعات فیبرکربنی بیشتر در قسمت­‌های بدنه است که تشکیل دهنده اسپلیترهای عقب و جلوی این سوپرکار هستند و نکته جالبی که وجود دارد این است که شیفترهای پشت فرمان این خودرو از جنس طلا هستند!
720S با کفش­های طلایی معرفی شد
قسمت­‌های دیگری از بدنه که از جنس طلای ۲۴ عیار هستند شامل کاور درب موتور و رینگ­‌های خودرو است همچنین بر روی اسپویلر عقب این خودرو برج­‌های دبی نقاشی شده­‌اند که پیاده سازی نقش آنها ۳۰ ساعت زمان برده است.
720S با کفش­های طلایی معرفی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.