370Z Coupe Nissan با میراث داتسون

370Z Coupe  Nissanبا میراث داتسون
نیسان مدل جدید ۳۷۰Z coupe Heritage Edition را زودتر از تقویمی که خود اعلام کرده بود, در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه بین المللی نیوروک به نمایش خواهد گذاشت.افتخار سالگرد۵۰ سالگی نیسان از زمانی که تحت برند داتسون بوده است به این مدل اسپورت خواهد رسید.
این نسخه با ترکیب مدل ۳۷۰Z coupe به قابلیت هایی همچون چراغ عقب و جلوی ارتقایافته, طرح کمربندی رنگی جدید, دستگیره های بیرونی دودی, دستگیره های کروم دودی در داخل و کلاچ جدید EXEDY رسیده است.
برپایه مدل مقرون به صرفه ۳۷۰Z coupe این نسخه (Heritage edition ) در دو رنگ زرد با آینه بغل های مشکی و مشکی براق با رنگ داخلی زرد خیره کننده عرضه خواهد شد.
مایکل بونس,معاون تیم فروش محصولات شرکت نیسان درآمریکای شمالی می گوید:”در ۵ دهه ی گذشته نیسان پکیج هایی را به روی ماشین های خود اضافه کرده که حس شخصی سازی منحصربه فردی را به راننده می دهد.” او می گوید:”این نسخه حس سنتی , طراحی مدرن را با عملکرد بی نقص ۳۷۰Z Coupe درهم آمیخته است.ما مفتخریم که یکی از بهترین خودروهای سری Z نیسان, از آغاز را در نیوروک به نمایش بگذاریم.”
370Z Coupe  Nissanبا میراث داتسون
این نسخه در مدل استاندارد, ۳۳۲ اسب بخاری با حجم موتور ۳.۷ لیتری V6 که به سیستم Variable Valve Event and Lift Control(VVEL) مجهز شده و در دسترس می باشد.همچنین گیربکس این مدل به سلیقه مشتری ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک با سیستم (DRM) می باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.