2008 چقدر برای مشتریان تمام شد؟+جزئیات قیمت

2008 چقدر برای مشتریان تمام شد؟+جزئیات قیمت
بعد از گذشت چند ماه از ثبت نام پژو ۲۰۰۸، گویا ایران خودرو به تازگی دعوتنامه های تکمیل وجه تحویل شهریور ماه را برای ثبت نام کنندگان فرستاده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طبق دعوتنامه های ارسال شده، قیمت مبنا این خودرو ۱۰۳ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است. پیش از این مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده بود که به مشتریان سری اول ۵ میلیون تومان تخفیف نقدی اعطا می شود. ولی در دعوتنامه های ارسالی، میزان تخفیف اعلام شده ۴ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۲۸۵ تومان است. در نهایت با احتساب سود مشارکت پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی و تخفیف اولیه، قیمت تمام شده ۲۰۰۸ برای تحویلی های شهریور ماه، ۹۶ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان است. پیش از این، اولین بار اسب بخار با ورود به بخش مخفی شده قیمت تمام شده در سایت فروش ایران خودرو، قیمت مبنا این خودرو را ۱۰۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود. با توجه به افزایش نرخ بیمه در ماه گذشته، حدود ۱۹۴ هزار تومان به قیمت ۲۰۰۸ اضافه شده است.
همچنین با توجه به قیمت ۱۰۴ میلیون تومانی این خودرو که دیگر به صورت رسمی اعلام شده است، پیش بینی می شود که برخی دلالان قیمت ۲۰۰۸ سری اول را در بازار آزاد تا ۱۱۲ میلیون تومان تعیین کنند. با این اتفاق پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد ایران با خودروهایی چون رنو کچر و سانگ یانگ تیوولی می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.