یکه تازی آلفا رومئو در غیاب بزرگان در نمایشگاه استانبول

یکه تازی آلفا رومئو در غیاب بزرگان در نمایشگاه استانبول
شرکت آلفا رومئو یکی از جدیدترین خودرو های خود با نام Stelvio 2017 را در نمایشگاه بین المللی استانبول در معرض نمایش قرار خواهد داد.
به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی آلفا رومئو یکی از جدیدترین و مهم‌ترین محصولات خود در سالجاری را پیش از ورود به بازار، جهت رخ نمایی در اتوشو استانبول، وارد ترکیه می‌کند. Stelvio که اولین خودروی کلاس شاسی بلند شرکت آلفا رومئو به حساب می‌آید، آماده حضوری ۱۰ روزه در شهر اوراسیایی استانبول است.این شاسی بلند کامپکت آلفا رومئو به همراه مدل Giulia، در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شدند و از جدیدترین محصولات این شرکت به حساب می‌آیند. حال آلفا رومئو قصد دارد مدل ۲۰۱۷ Stelvio را پیش از عرضه به بازار های جهانی، در نمایشگاه خودرو استانبول در معرض نمایش بگذارد.
۲۰۱۷ Stelvio با دو گزینه موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربو و دیزل ۲.۲ لیتری روانه بازار خواهد شد. قدرت پیشرانه بنزینی و دیزل آن به ترتیب ۲۸۰ و ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور هر دو نوع موتور نیز ۴۰۰ نیوتون بر متر اعلام شده است. مدل پایه Stelvio دارای شتاب ۵.۷ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت است اما مدل ارتقاء یافته آن با نام استلویو کوادریفوگلیو دارای شتاب ۳.۹ ثاینه است و یکی از سریع ترین شاسی بلندهای حال حاضر دنیا به حساب می‌آید.نکته قابل توجه پیرامون نمایشگاه خودرو استانبول عدم حضور بسیاری از خودروسازان مطرح جهان است که یکی پس از دیگری از غیبت خود در نمایشگاه پیش‌روی استانبول خبر دادند. بوگاتی، پورشه، فولکس واگن، آئودی، لامبورگینی، سیتروئن، کیا، سوزوکی، مزدا، ولوو، لند روور، مینی، جگوار و فورد، خودروسازانی هستند که در اتوشو استانبول حضور نخواهد داشت.
نمایشگاه بین المللی خودرو استانبول ۲۰۱۷ با شعار «از نزدیک نظاره گر آینده باشید»، از تاریخ ۲۱ لغایت ۳۰ آوریل در شهر استانبول و در محل نمایشگاه TÜYAP واقع در بیلیک دوزو (در منطقه اروپایی استانبول) برگزار خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.