گزارش تصویری نمایشگاه خودرو مازندران

گزارش تصویری نمایشگاه خودرو مازندران
روز گذشته نمایشگاه خودرو مازندران در محل دائمی نمایشگاه های این استان آغاز به کار کرد. این نمایشگاه سومین دوره خود را سپری می کند و این دوره با توجه به باز شدن ثبت سفارش، پرشورتر از سال گذشته برگزار شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در روز اول نمایشگاه شاهد آن بودیم که مقامات دولتی و سیاسی این استان برای افتتاح و بازدید به قائم شهر آمدند. این دوره از نمایشگاه خودرو مازنداران حضور شرکت ستاره ایران را با مرسدس بنز C200 جدید تجربه می کند که می توان حضور این خودرو لوکس را، جذابترین رخداد روز اول دانست. همچنین شرکت های ایران خودرو و سایپا نیز با قدرت زیادی به این نمایشگاه آمده اند و آخرین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند. مدل های جدید چانگان، برلیانس و حضور کوییک باعث شده تا غرفه سایپا در ورودی نمایشگاه شلوغ ترین فضا باشد. همچنین سالن اختصاصی نمایندگان ایران خودرو نیز توانسته تا جمعیت زیادی را به سمت خود بکشاند. حضور پژو ۲۰۰۸ و هایما S5 توربو، جز جاذبه های اصلی سالن ایران خودرو به حساب می آید و در روز اول جمعیت بازدیدکننده قابل توجهی را به سمت خود جذب کرد. شرکت مدیران خودرو هم در سالن اصلی نمایشگاه حضور دارد و تمام محصولات خود را در کنار نمایندگان برتر استان مازندران به نمایش گذاشته است. ام وی ام X22 و همچنین چری تیگو۷ جز پرمخاطب ترین خودروهای غرفه مدیران خودرو به حساب می آیند.
حضور گروه بهمن در سومین دوره از نمایشگاه خودرو مازندران قوی و قدرتمند است. این شرکت در ورودی نمایشگاه محصولات سیبا موتور را قرار داده است. خودروهای دیزل و کار و تجاری این شرکت توانسته در بدو ورود به نمایشگاه نظرهای زیادی را به سمت خود بکشاند. وقتی هم که پا به سالن اصلی نمایشگاه می گذارید، غرفه بهمن موتور در گوشه سالن با چیدمان مناسبی برپا شده است. رنگ های مختلف فاو بسترن B30 مشتریان زیادی را به سمت این غرفه کشانده و باعث شده تا بازدیدکنندگان، ملاقات راحتی با جدیدترین سدان گروه بهمن داشته باشند. همچنین مزدا۳ تیپ۴ هم در غرفه این شرکت حضور دارد. خودرویی که در کارخانه قیمتی حدود ۱۲۱ میلیون تومان را دارد و در حال حاضر با بهای بیش از ۱۳۲ میلیون تومان در بازار معامله می شود. مزدا۳ گروه بهمن به عنوان با کیفیت ترین خودرو مونتاژ داخل شناخته می شود. در بخش دیگر از غرفه گروه بهمن، خودروهای پیکاپ این شرکت حضور دارند که با توجه به سبک فعالیت برخی مردمان مازندران، توانسته تا برای بازدیدکنندگان جذاب باشد. کاپرا۲ به عنوان جدیدترین پیکاپ دو دیفرانسیل گروه بهمن شناخته می شود که چند ماهی است به بازار آمده و توانسته فروش خوبی را داشته باشد. در بخش دیگر نمایشگاه، شرکت ماموت دیزل با خودروهای اسکانیا حضور دارد که بیشتر سعی دارد این خودروهای قوی و کارآمد بازار جهانی را به بخش حمل و نقل استان مازندران و مشتریان این دسته از خودروهای کار و تجاری معرفی کند.
در انتهای سالن اصلی، شرکت خودروسازی کارمانیا حضور دارد و با بی وای دی S6 و F3 توانسته تا بازدیدکنندگان را به سمت خود بکشاند. این شرکت در ایام نمایشگاه شرایط فروش ویژه ای دارد و با توجه به سبک خودروهایش توانسته تا در روز اول فعالیت خوبی را ثبت کند. در ورودی نمایشگاه هم خودروهای باربری فوسو حضور داشتند که شاید غرفه آرایی مناسبی برایشان انجام نشده بود.
با اینکه روز اول نمایشگاه خودرو مازندران با بارش شدید باران همراه بود و محورهای منتهی به نمایشگاه، شلوغی و ترافیک زیادی را تجربه می کردند، ولی جذابیت نمایشگاه توانست تا بازدیدکنندگان زیادی را به این محل بشکاند. میزان استقبال از این نمایشگاه آن هم در روز اول حاکی از آن است که توانمندی این استان در جذب بازار فروش برای خودروها قوی بوده و از طرفی مردمان مازندران هم مانند شهروندان هر شهر دیگری، علاقه خاصی به خودرو و دستاوردهای آن دارند. این نمایشگاه تا روز جمعه در شهر قائم شهر میزبان بازدیدکنندگان شمالی است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲، درب های ورود آن به روی اهالی این دیار باز است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.