گزارش بازار؛یکشنبه 20 فروردین- جوک گران شد


از این پس هر روز گزارش بازار خودرو کشور را می توانید از سایت اسب بخار دنبال کنید و با مهم ترین تغییرات در بازار آشنا شوید.
امروز شما می توانید پراید ۱۳۱SE را با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار آزاد تهیه کنید. به نسبت اواخر هفته گذشته، حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت برای این خودرو رقم خورده است.
همچنین رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۹۶ را می توانید با بهای ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خریداری کنید و حواله های تکمیل وجه شده را برای تحویل ۲۰ روز اینده با قیمت ۵۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تهیه کنید.
تندر۹۰ E2 دنده ای هم به کانال کمتر از ۴۰ میلیون تومان آمده و نسخه های تحویل روز آن به قیمت ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. امروز ایران خودرو سهم بیشتری در نسخه های صفر موجود در بازار آزاد این خودرو را به خود اختصاص داده است.
جک S5 اتوماتیک هم به عنوان یک کراس اوور محبوب، امروز یکشنبه، قیمت ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را در بازار آزاد به خود اختصاص داده است و گاهی تا ۹۹ میلیون تومان هم معامله می شود.
BYD S6 مدل ۱۳۹۶ صفر کیلومتر هم در بازار آزاد حداقل با قیمت ۱۰۲ و حداکثر با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان به فروش می رسد.
هیوندای سوناتا LF هیبریدی با مدل ۲۰۱۷ و گارانتی پنج ساله در بازار با نسخه فول، قیمت ۱۶۲ میلیون تومان را دارد. البته برخی نسخه های سفارشی آن تا ۱۶۹ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. ولی اگر می خواهید، در اسرع وقت سوناتا هیبرید خود را شماره گذاری کنید، حتما حواستان به تایید پرداخت تبصره خودرو باشد. اگر خودروی شما امکان شماره گذاری یکساعته را داشته باشد، قیمتی حدود ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد دارد.
اما این روزها نیسان جوک افزایش قیمت را در بازار آزاد تجربه می کند. نسخه پلاتینیوم مدل ۲۰۱۶ این خودرو با گارانتی سه ساله، قیمت ۱۵۲ میلیون تومان را در بازار آزاد دارد. مدل اسپرت این خودرو هم تا ۱۸۴ میلیون تومان قیمت گذاری می شود. ولی بهای قابل پرداخت برای این خودرو در نمایشگاه های تهران، تا ۱۸۰ میلیون تومان هم اعلام می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.