کپچر 2018 با تغییرات جدید

کپچر 2018 با تغییرات جدید
کمپانی رنو فرانسه که به چندی پیش رنو کپچر ۲۰۱۸ را به بازار جهانی معرفی کرده است، احتمالا در اواخر سال ۹۶ این خودرو را به بازار ایران و منطقه صادر می کند. رنو کپچر مدل ۲۰۱۸ در اصل نوعی فیس لیفت بر کالبد این خودرو است که تا حدی ظاهر آن را جذابتر و بروزتر کرده است. در کپچر فیس لیفت شاهد آن هستیم که رنو ظاهر این خودرو را به محصولات جدید خود نزدیک کرده است. نوع طراحی دی لایت های جدید نشان می دهد که کپچر هم دیگر به چراغ های C رنو مجهز شده است و اینبار به جای چراغ های روشنایی روز خطی، طرح جدید رنو روی سپر کپچر نشسته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این خودرو در بحث طراحی کلی تغییر نکرده و تنها وجود برخی جزییات جدید باعث شده تا کپچر در سطح جدیدی از امکانات قرار بگیرید و بتواند فروش بهتری را تجربه کند. البته رنو کپچر در سال ۲۰۱۶ توانسته است که با فروش ۲۱۵ هزار و ۶۱۷ دستگاه به عنوان یکی از محبوبترین خودروهای رده قیمتی خود شناخته شود.
کپچر 2018 با تغییرات جدید
کپچر فیس لیفت به همان پیشرانه های قبلی مجهز است و تنها در بخش های آلایندگی به روز شده است. احتمالا دوباره کپچر با موتور ۱.۲ لیتر توربو ۱۲۰ اسب بخار با گیربکس شش سرعته اتوماتیک DCT به بازار ایران می آید. این خودرو را می توان در نسخه های اینیشیال هم سفارش داد که تا حدی مجللتر بوده و دوخت صندلی ها و رودری های آن متفاوت و شیک است. امکاناتی نظیر سیستم صوتی و تصویری، سنسور نور و باران، چهار کیسه هوا، استارت دکمه ای، محدود کننده سرعته، کروزکنترل، تودوزی پرم، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه تاشو برقی، دوربین عقب و… در کپچر ۲۰۱۸ وجود دارد. ولی در بروز رسانی جدید سقف شیشه ای به خودرو اضافه شده است و سنسور پارک جلو هم در خودرو وجود دارد. سیستم صوتی خودرو به BOSE پیشرفت کرده است و نمایشگر آن از نوع Rlink بروز شده است.
در صورت عرضه این خودرو در بازار ایران، دوباره رقابت جدیدئ کپچر با سانگ یانگ تیوولی و نیسان جوک آغاز می شود. رنو کپچر با مدل های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ فروش به نسبت خوبی را در ایران داشته است و تا به امروز ار جانب ایران خودرو به بازار کشور عرضه شده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.