کم آپشن ترین رنو کولئوس + آلبوم تصاویر

کم آپشن ترین رنو کولئوس + آلبوم تصاویر
از سال ۲۰۱۷ عرضه رنو کولئوس در بازار حاشیه خلیج فارس با تیپ بندی های مختلف آغاز شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

بر خلاف بازار ایران که عموم مردم به سمت خودروهای فول آپشن می روند، در بازار کشورهای عربی فروش نسخه های کم آپشن و ابتدایی نیز شرایط خوبی را دارند. در حال حاضر برای بسیاری از بازارهای عربی، کمپانی رنو چهار تیپ کولئوس را عرضه می کند که در میان آن ها نسخه های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل نیز دیده می شود. اما یکی از نسخه های محبوب کولئوس در بازار حاشیه خلیج فارس، نسخه دو دیفرانسیل کم آپشن است.
این خودرو به همان موتور ۲.۵ لیتری ۱۷۱ اسب بخار مجهز است و گیربکس CVT و ایکس ترونیک آن قدرت را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. در مدل پایه رنو کولئوس دو دیفرانسیل، امکاناتی نظیر سنسور نور، دو کیسه هوا، سنسور پارک عقب، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر، حالت رانندگی ECO و تنظیم وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها وجود دارد. این خودرو فاقد سقف پانارومیک، رینگ اسپرت ۱۸ اینچی، درب صندوق برقی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، نمایشگر Rlink2، صندلی های برقی، پارک اتوماتیک، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، رادار نقطه کور، سنسور باران، تودوزی چرم و… بوده و با نام کولئوس PE شناخته می شود. کولئوس PE در نسخه تک دیفرانسیل قیمت حدود ۸۲ هزار درهم را دارد و نسخه دو دیفرانسیل آن حدود ۸۹ هزار درهم قیمت گذاری شده است.
بعد از این نسخه یک تیپ SE هم وجود دارد که دو دیفرانسیل بوده و به شش کیسه هوا مجهز است. همچنین مانیتور ۷ اینچی در این خودرو نصب شده و دوربین عقب هم به آن متصل است. در این خودرو سنسور پارک جلو هم وجود دارد و استارت دکمه ای و سقف پانارومیک هم در نسخه SE دیده می شود. این مدل حدود ۱۰۰ هزار درهم در امارات قیمت گذاری شده است. مدل LE نیز همان نسخه ای است که به بازار ایران عرضه می شود و از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در بالاترین سطح از استاندارد رنو برای منطقه خاورمیانه است. تیپ LE با قیمت ۱۱۵ هزار درهم به بازار امارات عرضه می شود. در نظر داشته باشید که قیمت های اعلام شده برای مشتریان اماراتی بوده و هزینه بیمه نامه و عوارض های جانبی آن کشور در بهای خودرو لحاظ شده است و بدیهی است که قیمت نسخه های مخصوص به صادرات در امارات از قیمت های رسمی فروش مستقیم پایینتر است.

آلبوم تصاویر رنو کولئوس PE و SE در بازارهای مختلف

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.