کمتر از 7 ساعت تا رونمایی تیگو7


شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران در قصد دارد تا در ساعت ۱۹، رونمایی از تیگو۷ را در هتل اسپیناس پالاس تهران انجام دهد.
این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ در محل هتل برگزار می شود و راس ساعت ۷ بعد از ظهر از جدیدترین کراس اوور چری در ایران رونمایی خواهد شد. تیگو۷ به عنوان به روزترین محصول چری چین شناخته می شود که در شهریور امسال به بازار اروپا معرفی ورود می کند و قرار است که در آنجا هم به فروش برسد. چند هفته پیش طی یک مراسم رسمی خط تولید و مونتاژ این کراس اوور تک دیفرانسیل در بم افتتاح شد و تولید آن آغاز شده است.
تیگو۷ به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار مجهز است و قدرت آن توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می رسد. مهمتریت دغدغه بازاریابی برای این محصول جدید قیمت بیش از ۱۲۰ میلیون تومان آن است. برخی نمایندگی های مدیران خودرو که پیش ثبت نام تیگو۷ را آغاز کرده اند، قیمت ۱۲۹ میلیون تومان را برای آن اعلام می کنند.
مدیران خودرو اعلام کرده که امشب شرایط فروش و قیمت تمام شده این محصول را به مشتریان اعلام می کند. احتمال دارد که در ابتدای کار شرایط فروش اعتباری نیز برای این خودرو اعلام شود.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.