کرمان، هفته آینده میزبان خودرویی ها

namayeshga-yazd-gal-48
سال گذشته، نمایشگاه خودرو کرمان توانست به عنوان یکی از پنج نمایشگاه برتر خودرو در کشور شناخته شود.
حال با گذشت یکسال از آن اتفاق، دوباره شاهد هستیم که از ۷ دی نمایشگاه خودرو کرمان به مدت چهار روز در این شهر برگزار می شود. سال گذشته این نمایشگاه جذابیت های خاص خود را داشت و خبرهای به نسبت خوبی را به جامعه خودرویی کشور داد. رونمایی از برند BYD و اولین محصولش، یعنی بی وای دی S6 برای مونتاژ در ایران و حضور جک S5 اتوماتیک جز اتفاقات مهم خبری سال گذشته به حساب می آید. از طرفی رونمایی از راین D60 و هوندا ادیسه در این نمایشگاه جذابیت های آن را افزایش داده بود.
حال برخی خبرها حاکی از آن است که امسال در نمایشگاه خودرو کرمان اتفاق های جدیدی رخ می دهد و دوباره برخی خبرها از این نمایشگاه انتشار پیدا می کند. با توجه به لیست حاضرین در این نمایشگاه، می توان احتمال داد که رقابت خوبی بین شرکت های خودرویی اتفاق افتاده است. کرمان موتور، کارمانیا، نگین خودرو، جهان نوین آریا، آرین موتور پویا، مدیران خودرو و ایرتویا به عنوان شرکت های خودروساز و واردکننده خودرو در این دوره از نمایشگاه خودرو کرمان حضور دارند. برخی احتمال می دهند که در این نمایشگاه خبرهای خودرویی جدیدی از کرمان موتور و مدیران خودرو شنیده شود. از طرفی حضور شرکت های وارداتی با خودروهای جدید، نوعی جذابیت بصری را به نمایشگاه می دهد. کارمانیا هم که در حال حاضر با خودروی بی وای دی S6 و E6 حضورش در نمایشگاه قطعی شده است. برخی احتمال می دهند که این شرکت هم در نمایشگاه خودرو کرمان، خودرویی جدید را به بازار ایران معرفی کند.
با آغاز فصل زمستان، شاهد فعالیت بیشتر و اتفاقات خودرویی جذابتر خواهیم بود. بسیاری از نمایشگاه های خودرویی مهم در زمستان اتفاق می افتد و از طرفی شرکت های خودروساز و واردکننده برای اعلام برنامه های سال آینده و فروش بهتر در بازار شب عید، معمولا خودروهای جدیدی را به بازار معرفی می کنند. احتمال داده می شود که تا پایان سال ۹۵، حداقل پنج دست خودرو جدید از طرف شرکت ها به بازار ایران معرفی شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.