کدام شرکت ها در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دارند؟

کدام شرکت ها در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور دارند؟
از سه شنبه، سوم بهمن ماه ۱۳۹۶، چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان به مدت ۴ روز کار خود را در این شهر آغاز می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

طبق اطلاعات به دست آمده، در این نمایشگاه مانند سال های گذشته، برخی شرکت های واردکننده و تولیدکننده حضور دارند.
گروه صنعتی ایران خودرو با محصولات خود به این نمایشگاه می آید و از طرفی قرار است که ایکاپ هم پژوهای جدید خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهد. گروه صنعتی سایپا هم با محصولات داخلی خود برنامه حضور دارد و سایپا-سیتروئن نیز C4 را این بار به نمایش می گذارد. احتمال داده می شود که با توجه به اهمیت این نمایشگاه، سایپا-سیتروئن C3 مونتاژ داخل را هم به اصفهان بیارود. در کنار این دو غول خودروسازی کشور، شرکت های خودروساز خصوصی نیز حضور دارند. شرکت خودروسازی کارمانیا با خودروهای بی وای دی S6، بی وای دی F3 دنده ای و بی وای دی S7 در نمایشگاه حاضر می شود. شرکت کرمان موتور هم مجموعه ای از محصولات جک، لیفان و هیوندای را به نمایشگاه می آورد و با توجه به آغاز شرایط فروش دهه فجر این شرکت، پیش بینی می شود که استقبال خوبی از محصولات جدید چینی و کره ای آن اتفاق بیافتد. مدیران خودرو هم طبق عادت حضور در اکثر نمایشگاه های خودرو کشور، به چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان می آید و احتمالا شرایط فروش ویژه ای را برای این نمایشگاه اعلام خواهد کرد. گروه بهمن هم این بار قرار است که در نمایشگاه خودرو اصفهان در کنار محصولات خود، خودروهای کراس اوور جدید هاوال را هم به نمایش بگذارد.
نگین خودرو نیز به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران، با حضور نماینده استانی خود به نمایشگاه می آید و برخی شنیده ها حاکی از آن است که مگان هم در این نمایشگاه حاضر می شود. گروه آرین سرمایه نیز به عنوان یک شرکت واردکننده مولتی برند نیز برنامه دارد تا با نشان میتسوبیشی ژاپن در نمایشگاه حضور به عمل رساند.
شرکت آرمان موتور کویر نیز به عنوان نمانیده رسمی لوکسژن تایوان در ایران برنامه دارد تا در کنار سایر محصولات خود، با اولین حضور رسمی خود در اصفهان، خودرویی جدیدی را نیز به بازار کشور معرفی کند. پرشیا خودرو نیز به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، برنامه دارد تا حضور خود در نمایشگاه اصفهان را با یک رونمایی همراه کند و محصول جدیدی را به بازار جهت فروش معرفی نماید.
گروه مستند اسب بخار جهت تهیه گزارش مکتوب و ویدئویی در روز اول نمایشگاه نیز به اصفهان می آید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.