کدام خودروهای ایران خودرو بیشترین افزایش قیمت را داشته اند؟

کدام خودروهای ایران خودرو بیشترین افزایش قیمت را داشته اند؟
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی قیمت جدید محصولات خود را برای اردیبهشت ماه منتشر کرده است. در این قیمت گذاری برخی خودروها تنها افزایش قیمت بر مبنا تغییر نرخ بیمه را تجربه کرده اند. اما برخی دیگر از محصولات ایران خودرو علاوه بر عامل عمومی بیمه، افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پژو ۲۰۷i جدید نیز افزایش قیمت حدود ۵ میلیون تومان را در نسخه دنده ای و اتوماتیک تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت کارخانه دنده ای آن ۴۷ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و نمونه اتوماتیک ۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است. برای همین پیش بینی می شود طی هفته های آتی با ارسال دعوتنامه پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، قیمت این خودرو بیش از ۵۶ میلیون تومان به صورت رسمی تعیین می شود.
خانواده رنو L90 هم که پیرو افزایش قیمت محصولات رنو در پارس خودرو، به همان میزان در نمونه های تولیدی ایران خودرو هم گران شده اند. در حال حاضر رنو تندر۹۰ اتوماتیک پلاس ۵۳ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان شده و نسخه دنده ای آن با توجه به نوع گیربکس، بهای ۴۰ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان و ۴۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان را دارد.
همان طور که اعلام شد، هنوز قیمت خودروهایی چون سوزوکی، هایما، دانگ فنگ، رانا و… تغییر نکرده و باید منتظر باشیم تا در بخشنامه جدید ایران خودرو، قیمت این خودروها هم به همان میزان افزایش پیدا کند. هنوز مشخص نیست که این شرکت، افزایش قیمت سایر خودروها را در چه زمانی اعلام می کند.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.