کانسپت میباخ،ترکیبی از سدان و شاسی بلند + ویدیو

کانسپت میباخ،ترکیبی از سدان و شاسی بلند + ویدیو
در حالی که چندی پیش تصاویری از کانسپت میباخ جدید در فضای مجازی منتشر شده بود،مرسدس بنز در نمایشگاه پکن میباخ جدید را رسما رونمایی کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

طراحان مرسدس بنز شکل عجیبی را برای این خودرو در نظر گرفتند.شکلی که مطابق با سلیقه بازار چین است و انگار این خودرو از ترکیب یک سدان و شاسی بلند تشکیل شده است.اما چرا این ترکیب برای این خودرو در نظر گرفته شد؟جواب این سوال بسیار ساده است.با نگاهی به بازار چین می توان دریافت که مردم چین در خصوص خودروهای لوکس علاقه بیشتری به سدان های بزرگ و خودرو های شاسی بلند دارند.پس شاید این طراحی عجیب و غیر زیبا باب میل بازار چین باشد و مرسدس نوعی زیرکی در طراحی این ماشین به کار برده است.
کانسپت میباخ،ترکیبی از سدان و شاسی بلند + ویدیو


میباخ Vision Ultimate Luxury یک ماشین برقی است که بصورت چهار چرخ محرک حرکت می کند.چهار موتور الکتریکی در این ماشین قدرت ۷۳۸ اسب بخاری را تولید می کنند و با هربار شارژ این خودرو می توانید مسافتی ۳۲۲ کیلومتری را طی کنید.همچنین با سیستم شارژ سریع در این ماشین می توانید تنها با ۵ دقیقه شارژ،خودرو را برای طی مسافت ۹۷ کیلومتری شارژ کنید.

طراحی عجیب کلی میباخ Vision Ultimate Luxury را که کنار بگذاریم،قسمت جلوی ماشین طراحی جالب و زیبایی دارد.جلوپنجره بزرگ و کرومی اولین چیزی است که شما را به خود جذب می کند.درچه های ورودی هوا با برجستگی های خاص این ماشین را عضلانی تر کرده است و کانسپت میباخ از دید جلو خشمگین بنظر می رسد.

با دیدن طراحی خارجی این خودرو انتظار دارید که در داخل با اتاق یک شاسی بلند لوکس روبرو باشید اما چیزی که در داخل می بینید صندلی ها پایین قرار گرفته است و انگار اتاق یک سدان روی یک شاسی بلند سوار شده است.


خطی برآمده از جلو تا عقب ماشین کشیده شده که سانروف را به دو قسمت تقسیم کرده است وخط کرومی روی این بر آمدگی در طراحی ماشین خودنمایی می کند.خطوط کرومی در کناره های بدنه هم دیده می شوند و می توان گفت یکی از زیبایی های طراحی این ماشین عجیب،همین خطوط کرومی است.

در طراحی این ماشین لوکس امکانات بی نظیری برای سرنشینان عقب در نظر گرفته شده است.جنس صندلی های عقب از چرم ناپای الماس دوزی شده است و در تریم داخلی رنگ رزگلد در لوگوی میباخ و قسمت های جزئی زیبایی خاصی به طراحی داخلی داده و یک ست چای خوری در کنسول وسط که به گرمکن چای مجهز است باز هم نشان از الهام از سلیقه چینی ها در طراحی این ماشین دارد.
کانسپت میباخ،ترکیبی از سدان و شاسی بلند + ویدیو


اما برای راننده میباخ Vision Ultimate Luxury دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها اطلاعات ماشین را به شما می دهد و دیگری کارایی سیستم اطلاعات سرگرمی را در ماشین دارد.زیبایی خاص در قسمت جلو بیشتر مختص به چوب استفاده شده در رودری ها و تلفیق رنگ رزگلد با این چوب است.

گزارش ها حاکی از آن است که میباخ بزودی وارد سگمن شاسی بلند ها می شود اما خودروی تولیدی شاسی بلند میباخ قطعا این خودروی عجیب نخواهد بود بلکه میباخ شاسی بلند بر پایه مرسدس بنز GLS ساخته می شود و انتظار می رود در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود.


گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.