کارکرده هایی که رقیب ساینا اتوماتیک هستند

کارکرده هایی که رقیب ساینا اتوماتیک هستند
گروه خودروسازی سایپا روز گذشته پیش فروش ساینا اتوماتیک را انجام داد و قرار است که این خودرو با نسخه فول آپشن به دست مشتریان برسند. همچنین قیمت رسمی این مدل ۳۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است.
به گفته مدیران سایپا سعی شده تا ساینا اتوماتیک از نظر کیفی پیشرفته داشته باشد و پا به پای سایر خودروهای ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان رقابت کند. ولی مسئله اینجاست که با هزینه ساینا اتوماتیک فول می توان یک دستگاه خودرو اتوماتیک کارکرده معروف در بازار ایران را خرید. با بودجه حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون تومان می توان به سراغ ۲۰۶ صندوقدار اتوماتیک رفت.البته که این خودرو با مدل ۹۱ قیمتی کمتر از ۳۵ میلیون تومان را دارد و می توان با هزینه حدود ۳۷ میلیون تومان نسخه بسیار تمیز و کم کار آن را خریداری کرد. به غیر از ۲۰۶ صندوقدار اتوماتیک می توان به سراغ ۲۰۷ اتوماتیک رفت که این روزها او هم با قیمتی حدود ۳۵ تا ۳۸ میلیون تومان در نسخه های سالم معامله می شود. اگر نخواهیم به سراغ خودروهای پژو برویم، می توان به سراغ تندر۹۰ اتوماتیک مدل ۹۲ و ۹۳ رفت.
کارکرده هایی که رقیب ساینا اتوماتیک هستند
نسخه های سالم و بدون رنگ تندر۹۰ اتوماتیک ایران خودرو با مدل های ذکر شده قیمتی حدود ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲۹ میلیون تومان را دارند. با توجه به اینکه تندر۹۰ اتوماتیک و ۲۰۶ اتوماتیک پاسخ به نسبت خوبی را از بازار خودرو کشور دریافت کرده اند، می توان از نظر فنی و گیربکس مطمئن تر از ساینا اتوماتیک آن ها را معرفی کرد. البته که ساینا اتوماتیک امکاناتی نظیر کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، مانیتور و… را به نسبت دو خودرو کارکرده نام برده بیشتر دارد و می توان نظر آپشن پسندان را به سمت خود بکشاند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.