چالش‌های ولوو برای تولید در آمریکا

چالش‌های ولوو برای تولید در آمریکا
براساس گزارش‌های منتشرشده در صورت اعمال تعرفه‌ بر خودروهای وارداتی در ایالات متحده این احتمال وجود دارد که کمپانی ولوو متحمل ضرر هنگفتی شود.
براساس گفته مدیر ولوو، در آمریکای شمالی کارخانه جدید ولوو در کارولینای جنوبی در حال تاسیس است و قصد استخدام ۴ هزار نیروی کار را دارد.
نگرانی ولوو ناشی از محدودیت‌های تجاری احتمالی مانند مالیات ورود از بیرون مرز است که توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیشنهاد شد.
به گزارش اخبار خودرو لکس کرسماکرس، مدیرعامل ولوو در آمریکای شمالی در گفت‌وگو با رویترز گفته است: «در صورت بروز این محدودیت‌ها ما چاره‌ای جز دست بردن در فهرست قیمت‌هایمان نداریم که در این صورت یا خریدار متضرر می‌شود یا ما».
کرسماکرش همچنین به رویترز گفته است ولوو نخستین‌بار در سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت به جای مکزیک کارخانه آمریکای‌شمالی خود را در کارولینای‌جنوبی تاسیس کند.
کارخانه جدید ولوو در آمریکا، جدیدترین کارخانه از سری کارخانه‌های این خودروساز سوئدی است که در سال‌های اخیر در کشورهای آسیایی و اروپایی تاسیس می‌شود. ولوو قصد دارد در این کارخانه جدید که در اواخر سال ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود مدل جدید S60 را تولید کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.