پیش نمایش شاسی بلند جدید جیپ

پیش نمایش شاسی بلند جدید جیپ
شرکت جیپ شاسی بلند هفت نفره جدید خود را در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی جیب پیش از رونمایی رسمی از محصول جدید خود تحت کلاس اس یو وی در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای، تصاویر اولیه یا به عبارتی پیش نمایشی از محصول جدید خود را منتشر کرده است.
این خودرو شاسی بلند جدید جیپ «Yuntu» نام دارد که به زبان چینی به معنی ابر است. از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به رینگ‌های دو رنگ و لاستیک‌های آف رود درشت اشاره کرد.
پیش نمایش شاسی بلند جدید جیپ
در نمای جلویی خودرو جلو پنجره و لوگوی اختصاصی شرکت جیپ دیده می‌شود که به همراه چراغ‌های نازک و کشیده و دو قلاب یدک کش، زیبایی و ابهت خاصی به شاسی بلند جدید جیپ داده است.
در نمای عقب نیز شاهد طراحی صاف و منظم درب صندوق عقب به همراه چراغ‌های باریک و کشیده بوده، همچنین لوله‌های اگزوز قرار گرفته در بخش پایینی و آلمینیومی عقب خودرو نیز همچون چراغ‌های جلو و عقب دارای طراحی باریک و کشیده است.
بنابر اعلام شرکت جیپ جزئیات کامل این خودرو در تاریخ ۱۹ آوریل منتشر خواهد شد و مراسم رونمایی رسمی آن نیز پس از بازگشایی نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای برگزار خواهد شد.
گفتنی است که نمایشگاه خودرو شانگهای ازتاریخ ۲۱ آوریل استارت می‌خورد و شانگهای به مدت یک هفته میزبان شرکت‌های معروف خودروسازی جهان خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.