سیتروئن C3 در آستانه فروش

ملاقات با سیتروئن C3 + ویدیو
شرکت سایپا سیتروئن که حاصل مشارکت و همکاری شرکت سایپا با کمپانی سیتروئن فرانسه است، می خواهد بزودی پیش فروش سیتروئن C3 را آغاز نماید.
شنیدها حاکی از آن است که در روزهای آینده پیش فروش سیتروئن C3 آغاز می شود. پیش از این هفته گذشته مدیران ارشد سایپا سیتروئن در جمع برخی از خبرنگاران اعلام کردند که تا پایان اردیبهشت پیش فروش این خودرو هاچبک تولید داخل آغاز می شود و در محله اول حدود هزار و ۵۰۰ تا دو هزار دستگاه از این خودرو به فروش می رسد. طبق اطلاعات منتشر شده در آن نشست خبری دوستانه، سیتروئن C3 از اواخر تابستان و اوایل پاییز سال جاری به خیابان ها می آید. همچنین این خودرو قرار است که با قویترین پیشرانه به بازار کشور معرفی شود و هنوز کمپانی سیتروئن این موتور را در بازار کشورهای دیگر عرضه نکرده است. C3 بازار ایران به موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۶۵ اسب بخار با گشتاور ۲۴۰ تا ۲۴۵ نیوتون متر مجهز است که توان آن از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود.
منابع خبری اعلام کرده اند که چند وقتی است مونتاژ و تولید آزمایشی C3 در سایپا سیتروئن واقع در شهر کاشان آغاز شده و این خودرو به امکاناتی نظیر شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، استارت دکمه ای، دی لایت، سنسور نور و باران، دوربین عقب، سنسور پارک، مانیتور لمسی، کامپیوتر سفر، حالت رانندگی اسپرت – معمولی و برفی، تریم داخلی چرم و پارچه، بدنه دو رنگ، آینه های تاشو برقی، فرمان کمکی برقی، سنسور باد لاستیک و… مجهز است.
از طرفی شرکت سایپا و سیتروئن هم چند وقتی است که مشخصات نهایی سیتروئن C3 را در سایت خود اعلام کرده است. این خودرو هم به عنوان یک هاچبک به رقابت با هیوندای i20، میتسوبیشی میراژ، تویوتا یاریس و… می پردازد و احتمالا با قیمتی در محدوده آن ها هم به بازار عرضه خواهد شد. برخی از کارشناسان بازار احتمال قیمت گذاری ۱۳۰ میلیون تومانی را هم برای اولین محصول شرکت سایپا سیتروئن می دهند.
بدیهی است که در روزهای آتی اطلاع رسانی در خصوص شرایط پیش فروش سیتروئن C3 باید از طریق سایت رسمی saipa-citroen.ir انجام شود و شما مخاطبان هم می توانید اطلاع رسمی تایید شده را از این سایت دنبال کنید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین برای مشاهده ویدیو معرفی سیتروئن C3 توسط گروه مستند اسب بخار می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

سیتروئن C3 در حال انجام آزمایش های فنی + کاتالوگ رسمی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.