پیش فروش رنو مگان جدید انجام شده است؟

شرکت نگین خودرو از مگان جدید رونمایى کرد
با اعلام ممنوعیت واردات خودرو از جانب مقام های دولتی، در دو روز گذشته برخی مخاطبان اسب بخار پیام هایی را برای این گروه ارسال کرده اند که در شرایط فعلی رنو مگان های پیش فروش شده به دست مشتریان می رسد یا خیر؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با بررسی های انجام شده از طریق مخاطبان اسب بخار، گویا چندی پیش شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران وجوه ۶۰ میلیون تومانی را از برخی افراد به عنوان پیش پرداخت اولیه مگان جدید دریافت کرده و قرار است که در ماه های آتی این خودرو جدید و به روز را به آن ها تحویل دهد. اما از طرفی شرکت نگین خودرو در چند ماهه گذشته هیچ بخشنامه فروشی را برای رنو مگان جدید اعلام نکرده و گویا این پیش فروش به صورت حضوری تنها در برخی نمایندگی ها اتفاق افتاده است. از طرفی در چند روز گذشته شرکت نگین خودرو سعی دارد تا مخاطبان و مردم را کم کم با رنو مگان جدید آشنا کند و به تازگی برنامه های تبلبغاتی خود را برای این خودرو سدان متوسط آغاز کرده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا واقعا پیش فروش رنو مگان چندی پیش بدون هیچ سر و صدایی انجام شده و یا برخی مشتریان فکر می کنند که به خاطر داشتن قراردادهای مشارکتی و سرمایه گذاری، می توانند در آینده خودرویی چون مگان را تحویل بگیرند؟


رنو مگان به عنوان یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی فرانسوی شناخته می شود که قرار است در بازار ایران با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو ۱۳۰ اسب بخار و گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه عرضه شود. نمونه های نمایشی این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته به غرفه رنو آمد و توانست نظر بازدیدکنندگان را به سمت خود بکشاند. در حال حاضر هم مگان جدید در نسخه های سدان و هاچبک فروش خوبی را در بازار اروپا، آسیا و… تجربه کرده و جز محبوبترین خودروهای رده C شناخته می شود. البته که نگین خودرو و کمپانی رنو برنامه دارند تا این خودرو را در قدم اول با نسخه سدان به بازار ایران عرضه کنند.
شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران در سال جاری برنامه دارد تا در کنار عرضه خودروهایی چون تلیسمان، کولئوس و داستر محصولاتی چون کپچر و مگان جدید را به سبد فروش خود اضافه کند.
حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا ممنوعیت واردات خودرو به صورت موقت اجرایی می شود و یا با ادامه دار بودن این محدودیت، باید دیگر از خودروهای وارداتی خداحافظی کرد؟


اگر می خواهید با رنو مگان جدید آشنا شوید، سال گذشته گروه مستند اسب بخار در سفر چند روزه خود به فرانسه، توانست تا بررسی اولیه ای از رنو مگان جدید ۱.۲ لیتری توربو را در خیابان های پاریس داشته باشد. شما می توانید برای دیدن ویدیو تست و بررسی رنو مگان جدید در فصل سوم اسب بخار بر روی لینک کلیک کنید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.