پیش فروش آریزو5 با گیربکس دنده ای

آریزو5 می آید
شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران، به تازگی لیست فروش جدیدی را به رسانه ها اعلام کرده است که در آن نام چری آریزو۵ دنده ای دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چری آریزو۵ دنده ای قرار است با قیمت حدودی ۶۵ میلیون تومان روانه بازار شود و از همان ابتدا فروش اقساطی هم برای آن دایر باشد. مدیران خودرو در سال گذشته این نسخه از آریزو۵ را با پلاک آزمایش فنی مورد بررسی قرار داد. تا به امروز این سدان چینی با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک CVT به بازار کشور عرضه شده است و تا حدی توانسته محبوبیت مناسبی را در بازار به دست آورد. از نکات مثبت آریزو۵ اتوماتیک می توان به طراحی خوب خودرو همراه با امکانات مناسب اشاره کرد. البته که قیمتی بیش از ۷۷ میلیون تومان برای نسخه اکسلنت آریزو۵ به عنوان یکی از معایت آن به حساب می آید که از نظر برخی مشتریان گران در نظر گرفته شده است.
حال مدیران خودرو می خواهد آریزو۵ را با گیربکس دنده ای هم روانه بازار خود. این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری ۱۱۶ اسب بخار مجهز است و ۱۱۶ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۱ نیوتون متر تولید می کند. گیربکس این نسخه از آریزو۵ ، از نوع پنج دنده دستی بوده که شتابگیری را برای این سدان چینی بهتر می کند. در کاتالوگی که بر روی سایت مدیران خودرو وجود دارد، آریزو۵ دنده ای از نظر امکانات در سطح پایین تری نسبت به مدل اتوماتیک قرار دارد. این خودرو دو ایربگ بوده و خبری از شش کیسه هوا در آن نیست. همچنین سانروف، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و برخی دیگر در نسخه دنده ای آریزو۵ وجود ندارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.