پژو 2008 های جدید سال آینده به بازار می آید

پژو 2008 های جدید سال آینده به بازار می آید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پژو در سال آینده کراس اوور های جمع و جوراز جمله مدل ۲۰۰۸ را معرفی می کند که دارای ارتقا و پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به مدل کنونی است.
به گزارش عصر ایران به نقل از “اتو اکسپرس”، اولین و مهم‌ترین تغییر در این خودرو در زیرساخت آن رخ داده و خودروساز فرانسوی از پلت‌فرم ماژولار فشرده خود برای آن استفاده می‌کند که به شکلی ویژه برای طراحی با خودروهای کوچکتر ساخته شده‌اند. اولین نسخه از این پلت‌فرم احتمالا در ماه مارس سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرویی ژنو در ۲۰۸ های جدید دیده خواهد شد و با ۶ ماه اختلاف روی ۲۰۰۸ آینده به کار می‌رود.
با توجه به چنین ساختاری آخرین نسل از خودروهای ۲۰۰۸ بلندتر از مدل‌های کنونی بوده و ۴۰ کیلوگرم سبک‌تر می‌شوند.
موتور موجود روی نسل بعدی ۲۰۰۸ یک نسخه ۱.۲ لیتری از “پیورتک”‌های ۴ سیلندر و بنزینی است که با توجه به تنظیمات توانی حدود ۸۵ تا ۱۳۰ اسب‌بخار دارد. علاوه بر این پژو، ۲۰۰۸ های جدید را با موتور دیزلی BlueHDi نیز به فروش خواهد رساند. اولین پایه ۲۰۰۸ های جدید به طور انحصاری با یک سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته دستی و بالاترین مدل آن با گیربکس ۸ سرعته خودکار هماهنگ خواهند شد.
درست کمی پس از ارتقا میان دوره‌ای ۲۰۰۸، تعدادی از این خودروها به سامانه ملایم هیبریدی ۴۸ ولتی مجهز می‌شوند. اما خبر خوب دیگر برای سازندگان و مشتریان طرفدار محیط زیست پژو، ارائه یک نسخه تمام الکتریک از ۲۰۰۸ با قابلیت طی مسافت ۴۵۰ کیلومتری است.

پژو 2008 های جدید سال آینده به بازار می آید

در این میان اصلاحات فیزیکی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و ۲۰۰۸ های جدید برای بسیاری از خریداران برجسته شده‌اند. خودروساز فرانسوی به شکلی کامل فضای داخلی و خارجی ۲۰۰۸ را متحول کرده تا هر چه بیشتر بازتاب دهنده SUV های چشم‌گیر ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ باشد.
۲۰۰۸ های جدید یک نمای روبه‌رویی کاملا متفاوت را از آن خود می‌کنند و به LED های روزتاب مجهز می‌شوند. شکل خودروها نیز کمی عمودی‌تر شده و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود فضای درونی خودرو بزرگتر از مدل‌های کنونی باشد.

پژو 2008 های جدید سال آینده به بازار می آید

در آخر باید گفت این SUV ساب‌کامپکت آخرین نسل از سیستم “آی- کاکپیت” پژو را در خود جای خواهد داد و مواد به کار رفته در فضای درونی خودرو به شکل قابل ملاحظ‌ ای از موادی باکیفیت‌تر نسبت به مدل‌های کنونی برخوردار خواهند بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.