پورشه کاین E-Hybrid معرفی شد + ویدیو

پورشه کاین E-Hybrid معرفی شد
کمپانی پورشه از کاین پلاگین هیبرید ۲۰۱۹ ،به عنوان محصول جدیدی از گروه E-Hybrid رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شاسی بلند مجهز به موتور ۳ لیتری و V6 توربوشارژ خواهد بود و در کنار آن از یک موتور برقی بهره می برد. این دو موتور در مجموع توان تولید قدرت ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر را خواهند داشت. تنها با نیروی موتور برقی ۱۴.۱ کیلووات ساعت لیتیوم یونی این خودرو می تواند مسافت ۴۴ کیلومتر را خواهد بپیماید.

موتور برقی این خودرو به تنهایی ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند و به موتور بنزینی کمک می کند تا کاین در ۴.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و به نهایت سرعت ۲۵۳ کیلومتر بر ساعت برسد.
پورشه کاین E-Hybrid معرفی شد


سیستم انتقال سرعت در این خودرو هیبریدی ۸ سرعته اتوماتیک است و نیرو به تمام چرخ ها منتقل می شود. مالکان خودرو می توانند حالت رانندگی خود را انتخاب کنند. مثلا راننده می تواند حالت تمام برقی را برای مسافت های کوتاه یا ترافیک انتخاب کند و یا برای شتاب گیری سریع می توان خودرو را در حالت Sport Plus قرار داد.

شارژر استاندارد ۳.۶ کیلو واتی باطری را در ۷ ساعت ۴۸ دقیقه شارژ می کند. مشتریان این خودرو می توانند شارژر آپشنال ۷.۲ کیلو واتی را سفارش دهند که تنها در ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه باطری خودرو را شارژ خواهد کرد.


طراحی بدنه، آنچه این خودرو را از نظر ظاهری از کاین معمولی متمایز می کند، نشان PHEV و کلیپرهای سبز رنگ ترمز آن است. در داخل هم وجه تمایز نسبت به مدل معمولی،تنظیمات مربوط به باطری در صفحه کیلومتر و صفحه نمایش وسط اتاق است.
پورشه کاین E-Hybrid معرفی شد

در مورد آپشن های جذاب که بصورت استاندارد برای این ماشین در نظر گرفته شده است، می توان به Sport Chrono Package و سیستم تعلیق اکتیو اشاره کرد.

گفتی است این خودرو در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار آمریکا می رود و قیمت ۷۹ هزار و نهصد دلاری به خود اختصاص خواهد داد.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.