پاسخ به تمام تعهدات معوقه کارمانیا تا پایان هفته

پاسخ به تمام تعهدات معوقه کارمانیا تا پایان هفته
روز گذشته شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان شریک تجاری بی وای دی چین در ایران، مراسم تست درایو عمومی S6 را در پیست آزادی تهران برگزار کرد. در این مراسم مشتریانی که هفته های گذشته برای تست این کراس اوور ثبت نام کرده بودند، تجربه رانندگی را با سه دستگاه S6 به دست آوردند. این مراسم از پیش از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و ساعت ۱۶ به طول انجامید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پاسخ به تمام تعهدات معوقه کارمانیا تا پایان هفته
در حاشیه این مراسم، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در جمع مشتریان حاضر شد. پویا سالاری شریف در گفتگو با خبرنگار روزنامه دنیای خودرو، به برخی از برنامه های آتی و جاری این شرکت اشاره کرد. او در پاسخ به سوال معوقات تحویل خودرو گفت: «شماره گذاری بی وای دی S6 از پنج شنبه هفته گذشته به حالت عادی برگشته و پلیس راهور تخصیص پلاک به مالکان این خودرو را آغاز کرده است. با برنامه ریزی انجام شده، تا پایان هفته جاری به تمام معوقات تحویل خودرو پاسخ می دهیم و از ابتدای هفته آینده فرایند تحویل به نوبت را آغاز می کنیم.»
در ادامه، مدیرعامل کارمانیا در خصوص تاخیر پیش آمده گفت: «تاخیر پیش آمده به خاطر عدم شماره گذاری برخی خودروها باعث شد تا اکثر شرکت های خودرویی ضرر زیادی را متحمل شوند. بدیهی است ما موظف هستیم که به خاطر تاخیر غیر قابل پیش بینی برای تحویل بی وای دی S6، به مشتریان خود سود تاخیر بدهیم و سعی داریم تا این فرایند هر چه زودتر انجام شود. با محاسبه مجموع سودهای تاخیر تحویل خودرو در شرکت ها می بینیم که عدد قابل توجهی از دارایی بسیاری خودروسازان بابت این موضوع هزینه میشود. به هر حال جریمه تاخیر حق مشتری است و ما باید نسبت به تاخیر ۴۵ روزه پاسخگو باشیم».
پویا سالاری شریف در خصوص برنامه های شرکت خودروسازی کارمانیا اعلام کرد: « شرکت خودروسازی کارمانیا هنوز عمر تولید یک سال را ندارد و تا به امروز ۱۰ ماه از فرایند تولید خودرو آن می گذرد. در حال حاضر شرایط خاصی را پشت سر می گذاریم و می بینیم که در این مدت کوتاه، یک خودرو کراس اوور را به تولید انبوه رسانده ایم. در کنار تولید انبوه بی وای دی S6، از راه اندازی پروژه تا آغاز تولید این خودرو، رکوردهای جدیدی در صنعت خودرو ایران توسط کارمانیا ثبت شده است. در حال حاضر به تمام برنامه های از پیش تعیین شده خود رسیده ایم. پیش از این وعده داده بودیم تا پاییز امسال سبد محصولات خود را تکمیل کنیم. در حال حاضر خط تولید بی وای دی F3 در کارخانه مراحل نصب را پشت سر می گذارد و بزودی این خودرو با ورود به خط تولید، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچین در ادامه این وعده، قرار است که محصولات جدید دیگری برای فروش آمده شوند. بدین ترتیب تا پایان پاییز امسال شرکت کارمانیا سه یا چهار محصول را به بازار کشور عرضه می کند. امروز طبق برنامه ی خود با بی وای دی چین حرکت می کنیم و دوباره رکورد جدیدی را ثبت کرده ایم. یکسال از آغاز تولید کارمانیا نمی گذرد و با تلاش همکارانمان در این شرکت، دو محصول را به تولید داخل رسانده ایم.»
مدیر عامل کارمانیا در خصوص تحویل بی وای دی F3 گفت: « تمام سعی ما این است که در موعد مقرر این سدان به دست مشتریان برسد و بتوانیم دوباره پیش فروش این خودرو را آغاز کنیم.»
پویا سالاری شریف در مورد افزایش قیمت خودروها گفت: « شرکت خودروسازی کارمانیا در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت ندارد. پیش بینی ما این است که قیمت ارز از حالت نوسان خارج می شود و نیازی نیست که قیمت خودروهایمان را افزایش دهیم. البته در فروش اولیه بی وای دی F3 شرایط خاص و تخفیف ویژه را برای مشتریان در نظر گرفتیم که در دور بعدی پیش فروش، قیمت جدیدی را برای این سدان در نظر می گیریم.
پاسخ به تمام تعهدات معوقه کارمانیا تا پایان هفته

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.