ولووی الکتریکی در 2019

ولووی الکتریکی در 2019
ولوو از نمایشگاه شانگهای برای معرفی یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های خود استفاده کرده است. این مدل الکتریکی نشان‌دهنده شروع دوران محصولات پاک ولوو خواهد بود.
ولوو در این نمایشگاه اعلام کرده است که اولین خودروی الکتریکی تولید انبوه این شرکت در سال ۲۰۱۹ در بازارهای مختلف جهان عرضه می‌شود.
تولید خودرو در چین انجام خواهد شد و گفته می‌شود که این مدل الکتریکی از نسخه‌ای از سازه ولوو به نام CMA استفاده خواهد کرد.
ولوو در حال حاضر از این ساختار در مدل جدید XC60 استفاده می‌کند و قرار است محصولات بیشتری از سری ۴۰ و ۶۰، میزبان آن باشند.
به گزارش خودرو نویس ولوو و شرکت صاحب خود یعنی جیلی در اوایل ۲۰۱۷ اعلام کردند که محصول الکتریکی آنها یک باتری بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات خواهد داشت و در گزارشاتی هم، مسافت پیمایشی خودرو ۴۰۲ کیلومتر اعلام شد.
قابل ذکر است که تسلا مدلS 100D می‌تواند با یک بار شارژ، ۵۳۹ کیلومتر را طی کند. البته ولوو به صورت رسمی درباره این ارقام صحبتی نکرده است.
ولووی الکتریکی در 2019
چین از آن جهت که در حال حاضر، بزرگ‌ترین بازار محصولات الکتریکی دنیا را دارد، به عنوان محل تولید این محصول الکتریکی انتخاب شده است.
رشد در این سگمنت می‌تواند حتی بیشتر هم شود زیرا قانون‌گذاران این کشور در حال برداشتن بعضی قوانینی هستند که محدودیت‌های زیادی را برای ساختن محصولات الکتریکی تولید می‌کند. رهبران کشور چین می‌خواهند که تا سال ۲۰۳۰، حداقل ۴۰ درصد (برابر با ۱۵.۲ میلیون دستگاه) از جاده‌های این کشور با محصولات پلاگ‌-این هیبریدی، الکتریکی یا سوخت سلولی هیدروژنی پر شده باشد.
ولووی الکتریکی در 2019
ولوو قصد دارد که رنج وسیعی از محصولات الکتریکی با قدرت‌های مختلف (از ۱۳۴ اسب‌بخار گرفته تا محصولات ۶۰۰ اسب بخاری) را تولید کند. آنها قصد دارند که تا سال ۲۰۲۵، حداقل ۵۰۰ هزار دستگاه محصول الکتریکی را فروخته باشند.
ولوو هنوز اسمی برای اولین خودروی الکتریکی خود انتخاب نکرده است اما گفته می‌شود که قیمت آن بین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.