وقتی ماشین 27 تنی خودران مرسدس بنز به کمکتان می آید!+ویدیو

وقتی ماشین 27 تنی خودران مرسدس بنز به کمکتان می آید!
چندی پیش شرکت مرسدس بنز به آزمایش خودروهای خودران ۲۷ تنی خود در جاده های آلمان پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

یکی از بزرگترین خودرو های کار و تجاری در زمینه راه داری در بخش جاده ای و پاکسازی فرودگاه ها هدف اصلی مرسدس بوده و این شرکت در مرحله اول قصد دارد این غول ۸ متری را در بخش فرودگاهی آلمان به کار گیرد .
این پکیج برفروب و آماده ساز جاده شامل ۴ خودرو که جمعا طولی برابر با ۴۰ متر برای پاکسازی را اشغال می کنند و تا اینجا شرکت مرسدس ایده جذابی را برای همگان ایجاد کرد اما این ماشین ها یک ویژگی خاص دارد !
این ماشین خودران از خود با ۲ سیستم جی پی اس مراقبت میکند و در هسته سیستم حرکتی از بالاترین هوش مصنوعی موجود بهره برده و تمامی چهار خودرو توسط یک پنل مدیریت تنها با یک اپراتور مدیریت می شود هر چهار خودرو با سیستم v2v (خودرو به خودرو) در ارتباط هستند و تمامی اطلاعات برای حرکت را با یکدیگر هماهنگ می کنند.
وقتی ماشین 27 تنی خودران مرسدس بنز به کمکتان می آید!


یکی از این چهار خودرو در پنل مدیریت به عنوان خودرو مادر قرار گرفته و دستور را به تمامی خودرو ها انتقال می دهد . شرکت مرسدس بنز این ادعا را دارد که این ناوگان در بخش فرودگاهی قابل افزایش به ۱۴ دستگاه می باشد و این اینده دوری نیست که ربات ها در برف و موقعیت های حساس به کمک انسان ها بیایند.

این دستگاه ها از نظر اقتصادی در زمینه سوخت ، نیرو انسانی ، وقت و هزینه های جاری به صرفه ترین خودرو های کار در دراز مدت خواهند بود.

علی محمودی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.