هیاهوی خودرویی در شمال کشور با گروه بهمن تکمیل شد

هیاهوی خودرویی در شمال کشور با گروه بهمن تکمیل شد
گروه بهمن با حضور در سومین نمایشگاه خودرو مازندران، دستاوردهای این گروه خودروسازی بزرگ را به نمایش می گذارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سومین نمایشگاه خودرو استان مازندران که در مکان دائمی نمایشگاه های این استان برگزار می شود، میزبانی از گروه بهمن و برندهای زیر مجموعه آن را به قطعیت رسانده است.
گروه بهمن تعدادی از برندهای مطرح خودرویی در حوزه خودروهای سواری، پیکاپ و کار و تجاری را در اختیار دارد که از برند “هاوال” می توان به عنوان جدیدترین برند این گروه نام برد که در دومین نمایشگاه خودرو تهران رسما رونمایی و معرفی شد.
در سومین نمایشگاه خودرو مازندران که از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه برگزار می شود، شاهد حضور برندهای FAW، هاوال، مزدا، بسترن و ایسوزو از گروه خودروسازی بهمن خواهیم بود که شرکت های سیباموتور، بهمن موتور و بهمن دیزل به عنوان شرکای تجاری این برندها در ایران به ارائه محصولات آن در نمایشگاه خودرو مازندران خواهند پرداخت.
گروه بهمن البته شرکت ایران دوچرخ را نیز در زیرمجموعه خود دارد که احتمال نمایش موتورسیکلت های تولیدی این شرکت در نمایشگاه مازندران نیز وجود دارد.
سومین دوره نمایشگاه خودرو مازندران که در این استان ۳ میلیون نفری شمال کشور برگزار می شود، از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دی ماه امسال و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران(قائمشهر- جنب پل تلار) میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.
شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.