هوندا یک کانسپت شهری دیگر معرفی کرد

هوندا یک کانسپت شهری دیگر معرفی کرد
اگر شما جز آن دسته از طرفداران خودروهای شهری الکتریکی هستید که یک ماه پیش محصول الکتریکی هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت را پسندیده­‌ اید باید بگوییم شانس خوبی دارید چرا که خودروی اسپرت جدید هوندا با الهام گیری از همان طرح قبلی معرفی شده است.
به گزارش خودرونویس، این خودروی اسپرت دو نفره که نام آن هوندا EV Sport کانسپت است یک طراحی با نمک و زیبایی دارد که هوندا رویای رانندگی خودران را برای آن در سر دارد.
تصاویر نمای داخلی هنوز در دسترس قرار نگرفته است اما انتظار می­‌رود همانند نسخه پیشین هوندا، شاهد یک نمایشگر بزرگ باشیم که قسمت اعظمی از داشبورد را اشغال کرده است. همچنین این خودرو در کنار دستگیره درب‌های داخلی نیز از یک نمایشگر جهت نشان دادن اطراف و عقب خودرو سود برده است تا دیگر خبری از آینه بغل­‌ها نباشد.
هوندا یک کانسپت شهری دیگر معرفی کرد
درحالی که هیچ سخنی از نسخه تولیدی خودرو به میان نیامده است اما با نگاهی به اخبار قدیمی برند هوندا متوجه می‌شویم که این کمپانی ژاپنی پیش­تر اعلام کرده بود قصد دارد نسخه­های اسپرت بیشتری را وارد خط تولیدش کند لذا پیش‌بینی شده است هوندا این کوچولوی جذاب را با خود به نمایشگاه خودرو توکیو ببرد.در هر صورت اگر هوندا این کانسپت زیبا و شهری را وارد خط تولیدش نکند باید انتظار داشته باشیم محصولات جدید هوندا از طرحی با زوایا و خطوط مشابه این کانسپت بهره‌مند شوند.
هوندا یک کانسپت شهری دیگر معرفی کرد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.