هوراکان با فرمان چهارچرخ می‌آید

جایگزین هوراکان هم هیبریدی می‌شود
لامبورگینی هوراکان یکی از ستاره‌های کارخانه ایتالیایی لامبورگینی است که تا کنون رکورد دار بیشترین فروش از بین تمامی مدل‌های این شرکت است، در سال آینده به روزرسانی بزرگی را تجربه می‌کند که این به‌روز رسانی منجر به افزایش فرمان‌پذیری و سریع‌تر شدن آن خواهد شد.
به گزارش خودرونویس، طبق اظهارات این شرکت، قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ یا ابتدای ۲۰۱۹ خریداران هوراکان شگفت زده شوند چرا که قرار است این سوپراسپرت به سامانه ۴ چرخ فرمان­پذیر مجهز شود.
این تکنولوژی که پیشتر در مدل اونتادور S وجود داشت قرار است برای هوراکان نیز به‌کار گرفته شود که توانایی­‌های حرکتی خودرو را بالا خواهد برد.
لازم به ذکر است که هوراکان از سیستم انتقال نیرو به چهارچرخ بهره می­‌برد لذا با به‌کارگیری سیستم چهارچرخ فرمان­پذیر موسوم به LDS باید انتظار ارتقا چشمگیر فرمان پذیری خودرو را داشته باشیم.
لامبورگینی همچنان از پیشرانه‌های V8 و V12 استفاده خواهد کرد
علاوه بر این قرار است در هوراکان جدید از سیستم برق ۴۸ ولت استفاده شود که برای تنظیم سیستم تعلیق و آنتی رول بارهای خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
پیش‌بینی خواهد شد قدرت موتور این خودرو به ۶۳۰ اسب بخار افزایش پیدا کند و ظاهرا لامبورگینی قصد دارد نسخه­‌های GT3 و مدل خیابانی Superleggera را نیز با همین موتور ۱۰ سیلندری روانه بازار نماید که قطعا وزن کمتری نسبت به مدل پایه خواهند داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.