همکاری مرسدس بنز با گروه Linkin Park

همکاری مرسدس بنز با گروه Linkin Park
کمپانی Mercedes-Benz در کنار همکاری با دیگر کاردانان در زمینه های مختلف، با Linkin Park نیز همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که سوپر اسپرت جدیدشان نه تنها به اندازه‌ی کافی زیبا به نظر می‌آید، بلکه به اندازه‌ی کافی خوش صدا نیز هست.
هنوز مشخص نیست که این گروه Rock آمریکایی قرار است چطور به این بهبود صدا کمک کند، اما این همکاری توسط رییس AMG جناب Tobias Moers تایید شده‌است.
وی افزود:
“گروه Linkin Park را میشناسید؟ من شروع به صحبت با این دوستان کرده‌ام و از آنها درباره‌ی آنچه به “صدای الکتریکی” معروف است،پرسیدم. بله،ما سالهاست که با Linkin Pakr همکاری میکنیم.ما دوستان نزدیکی هستیم”
“ما سالها پیش این همکاری را آغاز کرده‌ایم و تیمی تشکیل داده‌ایم که صدای ساختگی ایجاد میکنند و در این راستا با متخصصین بازیهای کامپیوتری، متخصصین فیلم و کسانی که صداهای فیلم‌های سینمایی را تولید می‌کنند نیز کار کرده‌ایم.در واقع ما احساس را به مشتریانمان می فروشیم و صدا بخش حیاتی از این احساس است.پس باید به طور جدی روی صدای ساختگی کار کنیم”
همکاری مرسدس بنز با گروه Linkin Park
ابرخودروی Project One که با تکنولوژی خودروهای Formula 1 همراه است، راه را برای خودروهای الکتریکی Mercedes-AMG هموار می‌کند.این خودرو از یک موتور توربو شارژ V6 به حجم ۱.۶ لیتر و ۴ موتور الکتریکی بهره می‌برد که مجموعا قدرت خروجی ۱.۰۰۰ اسب بخار را به همراه دارند.
نخستین نمونه‌های این ابرخودروی آلمانی سال ۲۰۱۹ از راه خواهند رسید و مجموعا ۲۷۵ نمونه از این اتومبیل تولید خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گروه مستند اسب بخار
سیاوش مرادی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.