همکاری اسب بخار با سه نمایشگاه خودرو کشور

گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو کرمان
گروه مستند اسب بخار با همکاری شرکت پارس اکسون شایان به عنوان مجری برگزاری سه نمایشگاه مهم خودرو کشور، به عنوان پایگاه اصلی خبری اطلاع رسانی نمایشگاه های خودرو هرمزگان، کرمان و گلستان در سال ۹۶ معرفی شد.
شرکت پارس اکسون شایان به عنوان یکی از معتبرترین برگزارکننده های نمایشگاه های تخصصی خودرو در کشور شناخته می شود که در این چند سال نمایشگاه خودرو کرمان را به عنوان یکی از سه نمایشگاه خودرو برتر کشور معرفی کرده است. حال این شرکت در سال ۹۶ برگزاری سه نمایشگاه خودرو بین المللی را در شهرهای بندرعباس، گرگان و کرمان بر عهده دارد و گروه مستند اسب بخار به عنوان حامی رسانه ای آن شناخته می شود.
این شرکت در حال حاضر ثبت نام نمایشگاه های خودرو این سه استان را آغاز کرده و طبق اعلام روابط عمومی پارس اکسون شایان، شرایط برگزاری و استقبال شرکت ها به مراتب بهتر از دوره های قبل است.
پیش بینی می شود که در نمایشگاه خودرو کرمان امسال هم شرکت های حاضر، دوباره برای اولین بار محصولات جدید خود را معرفی کنند و اتفاق های مهمی در این سه نمایشگاه خودرو روی دهد.
گروه مستند اسب بخار به عنوان حامی رسانه ای این سه نمایشگاه خودرو در سال ۹۶، در روزهای برگزاری آن ها در شهرهای اعلام شده حضور دارد.
همکاری اسب بخار با سه نمایشگاه خودرو کشور
همکاری اسب بخار با سه نمایشگاه خودرو کشور
همکاری اسب بخار با سه نمایشگاه خودرو کشور
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.