همایش های خودرویی، جای برای نشان دادن علاقه به خودرو

همایش های خودرویی، جای برای نشان دادن علاقه به خودرو
چند سالی است که در ایران، همایش های خودرویی توسط مالکان و دوستاران خودرو برگزار می شود. این مسئله بارها باعث شده تا شرکت های عرضه کننده خودرو بهتر با مشتریان در ارتباط باشند و گاهی همین همایش های مردمی باعث رفع اشکال در برخی محصولات شده است.
در بازار جهانی، کشورهایی که شرایط توسعه را برای صنعت و بازار خودرو خود فراهم کرده اند، هر سال برنامه هایی برای طیف های مختلف خودروسواران ترتیب می دهند که در این همایش ها با وجود برخی قوانین، آگاهی بیشتری به مالکین خودرو داده می شود و از طرفی باعث می شود تا شرکت ها و کمپانی ها راحتتر و دوستانه تر با خریداران محصولاتشان در ارتباط باشند.

با این آشنایی نسبت به این رویکرد نه چندان جدید در جهان و نوپا در ایران، به تازگی شاهد آن هستیم که برگزاری این همایش ها در ایران قوت گرفته است و شور و هیجان بیشتری در این گردهمایی ها دیده می شود. در حال حاضر جمعه ای نیست که مالکان گروهی از خودروها در محوطه ای جمع نشوند و برای خود و خودروهایشان مراسمی را ترتیب ندهند. جمعه، برخی رنو سواران ایران در محوطه پارکینگ آبشار تهران در کنار هم حضور داشتند و چند ساعتی را با مردم و خودروهایشان گذراندند. البته که در این مراسم بیشتر رنو۵ به چشم می آمد و آنچنان خبری از محصولات روز رنو نبود. ولی وجود همین رنوهای قدیمی که برخی سالم و سرپا بودند، خاطره بازی را برای حضار تداعی کرده بود.
همایش های خودرویی، جای برای نشان دادن علاقه به خودرو
در این گردهمایی رنوسواران، چند دستگاه رنو ساندرو و تندر۹۰ هم در این مراسم حضور داشتند. در محوطه برگزاری این همایش که در پارکینگ آبشار تهران بود، تعدادی از موتوروسواران و پاترول سواران در این برنامه حضور داشتند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.