هایما S7 جدید به ایران خودرو آمد+ویدئو

هایما S7 جدید به ایران خودرو آمد
بر اساس تصاویر ارسال شده از مخاطبان اسب بخار، هایما S7 توربو جدید وارد ایران خودرو شده و مراحل تست فنی آن با اخذ پلاک گذر موقت آغاز گردیده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

هایما S7 توربو جدید با مدل ۲۰۱۷ به بازارهای هدف معرفی شده و هنوز عرضه و تولید آن با تیراژ حداکثری آغاز نشده است. این خودرو در بخش ظاهر بیرونی و داخلی تغییراتی را به خود دیده و برخی امکانات نیز به آن اضافه شده است. همچنین در بحث فنی این خودرو به روزرسانی نرم افزاری تجربه کرده و گویا قرار است تنها در نسخه توربو به بازار عرضه شود. پیش از این اعلام شده بود که هایما S7 جدید در دو نسخه تنفس طبیعی و توربو به بازار می آید. اما با گذشت زمان گویا مدیران هایما می خواهند فروش خوب خود را برای این خودرو تنها با نسخه توربو به دست آورند. منابع خبری چینی اعلام کرده اند که قیمت هایما S7 توربو جدید با توجه به سطح امکانات، نوع گیربکس، آپشن ها و بدون احتساب هزینه های جاری، چیزی حدود ۹۹ هزار تا ۱۲۹ هزار یوآن است. با توجه به مالیات های جاری در کشور چین، قیمت این خودرو برای تحویل به مشتری حدود ۱۴۸ هزار یوآن خواهد بود. بدین ترتیب شاهد آن هستیم که کمپانی هایما قیمت نسخه جدید S7 را با امکانات جدید آنچنان افزایش نداده است.
هایما S7 توربو جدید همچنان به پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو و گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز است. در تغییرات انجام شده، نمایشگر عمودی بزرگ به خودرو اضافه شده و کامپیوتر سفر این خودرو ارتقا پیدا کرده است. همچنان این کراس اوور چینی به سیستم تهویه اتوماتیک تک کاناله مجهز است.

هایما S7 جدید به ایران خودرو آمد

ولی آپشن رادار خطی در این خودرو قابل سفارش بوده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه بیشتر خودرو خود را به این سامانه ایمنی مجهز کنند.
لازم به ذکر است هنوز مشخص نیست که آیا ایران خودرو تصمیم نهایی را برای عرضه مدل جدید گرفته است یا نه؟ ولی با توجه به فرایندهای مهندسی محصول، احتمال داده می شود که هایما S7 توربو جدید در سال ۹۷ به بازار کشور ورود پیدا کند.

در ادامه می توانید ویدیوی این خودرو را به همراه توضیحات مشاهده کنید

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.