هاوال به دست مشتریان رسید

هاوال H2 در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد
شرکت عظیم خودرو که در سال ۱۳۹۴ اقدام به ثبت نام فروش خودروهای هاوال در ایران کرده بود، بالاخره بعد از گذراندن مشکلات، طی چند روز گذشته خودروهای کراس اوور این برند چینی را به مشتریان تحویل داد.
هاوال یکی از زیرشاخه های برند گریت وال به حساب می آید که در زمان اعلام عرضه آن، مشتریان زیادی برای خرید این خودرو به عظیم خودرو مراجعه کردند. وجود برخی مشکلات و ناهماهنگی ها باعث شد تا اولین محموله این خودروها در تیر ۹۵ تحویل داده نشود و تاخیر در ورود این خودروها به بازار پیش آید. هاوال H2، H6، H8 و H9 به عنوان کراس اوورهایی با اصالت چینی به حساب می آیند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند و نوع طراحی، امکانات و مشخصات آن باعث شده تا این خودروها در بازار چین و کشورهای همسایه آن کشور، فروش به نسبت خوبی را داشته باشد.
حال بعد از مدت ها و رفع مشکلات از جانب عظیم خودرو، امروز شاهد آن هستیم که بالاخره خودروهای هاوال به دست خریداران ایرانی رسید و در این چند روزه برای انجام مراحل شماره گذاری اقدام می کنند. آمار واردات و برخی شنیده ها حاکی از آن است که نسخه های مختلف هاوال با بیش از ۱۵۰ دستگاه به بازار ایران آمده اند. ولی جالب است بدانید در صورتی که مشکلی برای عرضه این خودرو پیش نمی آمد و در زمان مقرر، کراس اوورهای با کیفیت چینی به دست مشتریان می رسید، امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر در ایران مالک این خودروها بودند و با اثبات کیفیت آن ها، در سال های آتی شاهد حضور قوی تر این برند در کشور می شدیم.
حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.