نیسان های X-Trail به موقع به دست مشتری می رسند

نیسان های X-Trail به موقع به دست مشتری می رسند
شرکت جهان نوین آریا به عنوان نمانیده رسمی نیسان ژاپن در ایران، چند هفته پیش از جدیدترین کراس اوور این برند، یعنی ایکس تریل در ایران رونمایی کرد.
این خودرو که به موتور ۲.۵ لیتری ۱۷۰ اسب بخار و گیربکس CVT ایکس ترونیک مجهز است، قیمت ۲۴۸ میلیون تومان را به خود اختصاص داده و تا به امروز توانسته در بحث پیش فروش و ثبت نام، آمار خوبی را به گفته کارشناسان فروش این شرکت به خود اختصاص دهد.
حال با گذشت چند وقت از ثبت نام این خودرو و پیش از موعد تحویل، شاهد هستیم که اتوبان خلیج فارس، این روزها ایکس تریل را بر روی خودروبرها به خود می بیند. حدود یک هفته ای است که خودروبرهایی از جنوب کشور، کار حمل ایکس تریل های شرکت جهان نوین آریا را بر عهده گرفته اند و به صورت گروهی این خودروها را به انبار این شرکت در تهران منتقل می کنند. وقتی با یکی از راننده های خودروبرها صحبت می کردیم، به نکته جالبی اشاره کرد. او گفت: «قسمت بار که مخصوص حمل خودرو است، گنجایش هشت دستگاه خودرو را دارد. ولی به خاطر اینکه ایکس تریل ابعاد بزرگتری نسبت به سایر خودروها دارد، مجبور هستیم در هر بار، تنها شش دستگاه از این خودرو را حمل کنیم. برای هر بار حمل این خودرو از جنوب کشور تا تهران هم سه میلیون تومان دستمزد می گیریم.»
با توجه به شواهد می توان به این مسئله پی برد که شرکت جهان نوین آریا باز هم سابقه خوب خود را در تحویل نیسان جوک تکرار می کند و این نکته باعث می شود تا مشتریان اعتماد به مراتب بیشتری به شرکت پیدا کنند. در حال حاضر نیسان های ایکس تریل با رنگ های مختلف به سمت تهران در حال حرکت هستند و جالب است بدانید که برچسب میزان مصرف سوخت خودروها، قبل از رسیدن به تهران، روی شیشه ایکس تریل ها نصب شده است.
نیسان ایکس تریل به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل شناخته می شود که با توجه به گیربکس ایکس ترونیک، قابلیت های بالایی دارد و می تواند در شرایط استاندارد، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. امکاناتی نظیر سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، تودزوی چرم، کروزکنترل، درب صندوق برقی، سیستم تهویه دوگانه، ترمز پارک برقی و… در این کراس اوور ژاپنی وجود دارد. در حال حاضر نیسان ایکس تریل به عنوان یک کراس اوور ژاپنی و با کیفیت، قیمت کمتری از تویوتا راو۴، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو و هوندا CR-V دارد.
روزنامه دنیای خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.