نگاهی به کیفیت خودروهای داخلی

 نگاهی به کیفیت خودروهای داخلی

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

کیفیت خودروهای سواری تولیدی در فروردین‌ماه امسال ثابت مانده و تغییری نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن (اسفند ۱۳۹۶) نداشته است.

به گزارش ایسنا، در گروه خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی پایین‌تر از ۲۵ میلیون تومان، سه خودروی سایپا ۱۳۱ پارس خودرو، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در این گروه خودرو ۱۳۱ تولیدی سایپا دارای دو ستاره کیفی است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، ساندرو و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. همچنین خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوقدار دارای سه ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه قیمتی شامل نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ سی، سورن، پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و تیبا هاچ بک دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی B30 چهار ستاره کیفی را کسب کرده کرده است. آریزو ۵ نیز دارای سه ستاره و لیفان ایکس ۶۰ اتوماتیک دارای دو ستاره کیفی است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان دو خودروی سراتو و هیوندای آی ۲۰ دارای چهار ستاره کیفی هستند. دو خودروی جک اس ۵ و تیگو ۵ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳، سوزوکی گراند ویترا و پژو ۲۰۰۸ دارای چهار ستاره کیفی هستند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.