نمایشگاه خودرو گوانجو- غرفه بنتلی

5
در ادامه گزارش خود از نمایشگاه خودرو گوانجو، به غرفه بنتلی می رسیم. جایی که تنها برای خواص ساخته شده است و امکان حضور در آن به سختی میسر می شود. فضای بزرگ و دورتا دور شیشه ای باعث شده بود تا افراد زیادی تنها از نگاه کردن از راه دور، لذت بنتلی را درک کنند. در این میان هم که شما با حسرت به خودروهای لوکس بنتلی نگاه می کنید، مشتریان خاص این کمپانی به داخل غرفه می آیند و خودرو برای آن ها معرفی می شود. البته باید گفت که این یک سیاست کلی در میان تمام لوکس سازان جهان بوده و تا حد زیادی با منطق همراه شده است. دلیلی ندارد، خودروهایی که با ظرافت بالا و به صورت دست ساز به مشتریان تحویل داده می شوند، با بازدید عمومی معرفی شوند و احتمالا هجوم مردم به سمتشان باعث خسارت زدن به خودروهای چند صد هزار دلاری شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بنتلی مولسان EWB
بنتلی مولسان EWR به عنوان یکی از لوکس ترین خودروهای حاضر در نمایشگاه شناخته می شد. این خودرو نسبت به مدل های دیگر مولسان فاصله محوری و فضای پای بیشتری را داشت که بسیار با سلیقه چینی ها هماهنگ است. موتور مولسان از نوع ۶.۷۵ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو است که ۵۳۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متر تولید می کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴.۹ ثانیه ای را برای EWB فراهم می کند و آن را به سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت محدود شده می رساند.

بنتلی کنتیننتال GT Speed
بنتلی کنتیننتال GT Speed هم یکی از دیگر از خودروهای اسپرت و خاص نمایشگاه به حساب می آمد که با موتور سس لیتری W12 توربو ۶۱۶ اسب بخار را با گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر تولید می کرد. کیفیت ساخت این خودرو بسیار بالا بوده و با توجه به سلیقه مشتری، رنگ مورد نظر برای خودرو استفاده می شود. کنتیننتال به عنوان یکی از خاص ترین خودرو بنتلی محسوب می شود در هر دو ره فناوری های منحصر به فردی از فولکس واگن به آن رسیده است. به عنوان مثال تشخیص وضعیت رانندگی و از کار انداختن اتوماتیک نصف سیلندرها به عنوان یکی از فناوری های خاص این خودرو محسوب می شود.
بنتلی کنتیننتال GT Speed

یکی دیگر از خودروهای جذاب بنتلی، بنتایگا بود که با موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر توربو ۶۰۰ اسب بخاری و ۹۰۰ نیوتون متری، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۴.۱ ثانیه ثبت می کرد و به عنوان یک شاسی بلند لوکس، نظر ثروتمندان چینی را به سمت خود کشانده است. در یک هفته اقامت ما در چین، شاهد آن بودیم که از مدل بنتایگا و کنتیننتال استقبال خوبی شده است.
بنتلی

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.