نسل بعد WRX STI هیبریدی است

نسل بعد WRX STI هیبریدی است
در سال ۲۰۱۵ شایعه شده بود که سوبارو WRX STI هیبریدی خواهد بود اما در آن زمان هیچ مدیر یا سخنگوی سوبارو، گزارش سایت استرالیایی موتورینگ را تایید نکرد اما اکنون به نظر می‌رسد که آن شایعات درست بودند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، کریس هاکن، مدیر بازاریابی سوبارو در انگلستان گفته است: پلتفرم جهانی سوبارو با هدف ساخت خودروهای الکتریکی و هیبریدی جدید تولید شده است.
اگرچه این صحبت پیش از این هم مطرح شده بود، اما قسمت بعدی مصاحبه هاکن با وبسایت اتو اکسپرس بیشترین توجه‌ها را به خود جذب کرد. او گفت: این اتفاق قرار است برای STI بعدی هم رخ دهد.
اگرچه این صحبت به معنای تایید رسمی نیست، اما به نظر می‌رسد که سوبارو عزمش را تولید STI هیبریدی جزم کرده است.
او محدودیت‌های جدید مربوط به سوخت و مواد آلاینده را دلیل اصلی این اتفاق توصیف کرده و گفته است: ما قطعا در حال کار روی پیشرانه‌های توربو و الکتریکی مطابق با قوانین جدید هستیم. با معرفی یورو۶ در سپتامبر بعدی، تولید خودروهایی مانند STI فعلی باید متوقف شوند. تمامی خودروسازان باید تا سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰، کاهش شدیدی در تولید مواد آلاینده خودروهای خود را نشان دهند. آینده صنعت خودروسازی متعلق به پیشرانه‌های بنزینی، هیبریدی و الکتریکی است.
نسل بعد WRX STI هیبریدی است
اگرچه هاکن به صورت رسمی خبر هیبریدی بودن STI بعدی را تایید نکرده است اما بعید است که اتفاقی خلاف این موضوع رخ دهد. بعضی از طرفداران دو آتشه سوبارو ممکن است از هیبریدی بودن این محصول ناراحت شوند اما خودروهایی مانند مک‌لارن P1 و پورشه ۹۱۸ نشان داده‌اند که با تنظیمات و تجهیزات مناسب، می‌توان یک خودروی هیبریدی بسیار قدرتمند را تولید کرد.
در هر صورت، چندین سال تا معرفی STI جدید فاصله داریم. سوبارو اخیرا گفته بود که تا حداقل دو سال و نیم بعد، شاهد معرفی این مدل نخواهیم بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.