نسخه‌های 2018 GTR با 10 هزار دلار کاهش می‌آید

نسخه‌های 2018 با 10 هزار دلار کاهش می‌آید
هرچند نیسان GT-R به واسطه به‌روز رسانی‌های متعددش، طی‌ سال‌ها بهبود یافته است، اما همزمان قیمت پایه آن‌ها‌، سیر صعودی داشته و همین امر باعث شده که دیگر همچون گذشته خرید و فروش آن معامله شاهکاری محسوب نشود. زمانی‌که GT-R در سال ۲۰۰۹ به بازار آمد، قیمت پایه آن دقیقا ۷۰ هزار دلار بود. این در حالی است که سال گذشته، برای خرید یک GT-R جدید دست‌کم باید ۱۱۱ هزار و ۵۸۵ دلار پرداخت می‌کردید.
نیسان اما سعی کرده در مورد مدل GT-R 2018 صحبت کند که قیمت پایه آن از ۱۰۱ هزار و ۶۸۵ دلار شروع می‌شود. اما هنوز یک مانع بزرگ برای ورود این خودرو وجود دارد، هرچند امید آن می‌رود که با تجدیدنظر روی قیمت آن، علاقه‌مندان به این مدل شاهد کاهش قیمت آن باشند. (دقت داشته باشید که قیمت‌ها برای سایر مدل‌ها در GT-R 2018 نسبتا افزایش داشته‌اند).
کاهش قیمت پایه برای نسخه GT-R Pure جدید آغاز شده است، مشروط به اینکه فاقد برخی ویژگی‌ها و آپشن‌های موجود در نسخه‌های کلاس بالاتر مانند سیستم صوتی ۱۱ بلندگو، لغو سر و صدا، سیستم‌های تقویت صدا و اگزوز تیتانیوم است. بسیاری از این آپشن‌ها انقدر ضروری نیستند که نیاز قطعی به آن‌ها احساس شود، بنابراین از این بابت برای خریداران GT-R Pure جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.
اما بقیه قسمت‌های این خودرو، همانند GT-R Premium است که قرار است به‌عنوان نسخه بعدی عرضه شود. این خودرو، دارای پیشرانه توربو شارژ دوقلوی ‌ ۳.۸ لیتری V-6 است. علاوه بر این، دارای ۵۶۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۳۳ نیوتن‌متر و همچنین گیربکس ۶ سرعته دو کلاچ و سیستم تمام چرخ محرک است.
نسخه بعدی GT-R Track است که از استحکام افزایش‌یافته، فنربندی محکم‌تر و تایرهای مخصوص پیست بهره می‌برد. بالاترین آن‌ها، نسخه GT-R Nismo است که دارای ۶۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۶۵۲ نیوتن‌متر است.
علاوه بر رسیدن GT-R Pure، مدل سال ۲۰۱۸ دارای سیستم اتصال Apple CarPlay و رنگ مشکی تودوزی جدید Kuro Night با بسته بندی premium است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، مدل‌های نیسان ۲۰۱۸ در ۴ نسخه GT-R تولید می‌شود که بالاترین قیمت به نسخه GT-R Nismo به ارزش ۱۷۷ هزار ۱۸۵ دلار اختصاص دارد. نسخه‌های GT-R Track Edition، GT-R Premiumو R Premiumdition85 دلار اختصاص دارد. نسخه‌های ۲۰۱۸ در نسخه‌های =‌برد.د و صدا، سیستمنظر روی قیمت آن، علاقه‌مندان به این مدل شاه و GT-R Pure به ترتیب به ارزش ۱۳۰.۱۸۵ دلار، ۱۱۲.۱۸۵ دلار و ۱۰۱.۶۸۵ دلار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.