میراژ پا به پای خودروهای هیبریدی

میراژ پا به پای خودروهای هیبریدی
شاید برایتان جالب باشد که برخی خریداران میراژ در ایران، مصرف سوخت کمتر از ۴ لیتر را برای این کوچک ژاپنی اعلام می کنند. با برخی بررسی ها در صورت رانندگی آرام و عادی با میتسوبیشی میراژ می توان مصرف بسیار منطقی را با این خودرو تجربه کرد.
در کنار مصرف سوخت پایین، وجود امکانات رفاهی و ایمنی سطح بالا و قیمت مناسب باعث شده تا امروز در بازار ایران از این خودرو هاچبک شهری استقبال خوبی به عمل آید.
درباره میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷
میتسوبیشی میراژ فیس لیفت چند ماهی است که با مدل ۲۰۱۷ به بازار ایران می آید و از نظر طراحی و امکانات در حد قابل توجهی تغییر کرده است. در بخش جلو خودرو شاهد آن هستیم که امضای جدید طراحی میتسوبیشی ژاپن در آن دیده می شود و جلو پنجره، سپر، کاپوت و چراغ ها حالت بهتری را به خود گرفته اند. دی لایت هم به عنوان یک ویژگی به صورت پایه در این نسخه قرار دارد که زیبایی خوبی را به خودرو داده است. همچنین نور سفید مترکز چراغ های جلو در عین حالی که دید خوبی را به راننده می دهد، باعث شده تا از بیرون زیبایی این خودرو دو چندان شود. در بخش عقب میراژ هم طرح چراغ های تا حدی تغییر کرده و با اضافه شدن برخی خطوط جدید، این هاچبک ژاپنی جوانپسند تر از گذشته به چشم می آید. رینگ های جدید که زیبایی خاصی دارند، با توجه به نوع تراش خوردنشان، به نمای کلی میراژ، حال و هوایی جدید اضافه کرده اند. وقتی به داخل کابین میراژ فیس لیفت ۲۰۱۷ نگاه می کنید، نسبت به مدل های قبلی از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری برخوردار است و اضافه شدن برخی تزیینات باعث شده تا این هاچبک نه چندان بزرگ، تا حد زیادی به عنوان یک خودرو تکمیل در بازار زیر ۱۰۰ میلیون تومان شناخته شود. کروزکنترل، گرمکن صندلی های جلو، شش کیسه هوا، استارت دکمه ای و… جز امکانات جدید میراژ به حساب می آید که در بازار ایران موجود است.
این بار موتور ۱.۲ لیتری میراژ که ۷۹ اسب بخار قدرت تولید می کند، با گیربکسی جدید همراه شده که به مراتب بهتر از قبل قدرت را به چرخ های جلو می رساند. گیربکس CVT جدید در کنار قابلیت های گذشته به حالت اسپورت هم مجهز شده که در حین رانندگی دور موتور را بیشتر از حالت عادی نگه می دارد و تا حدی میراژ را چالاک تر کرده است. همچنین سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی در این خودرو به صورت پیش فرض قرار دارد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.