میتسوبیشی ASX فیس لیفت رونمایی شد

رونمایی ASX 2017
ساعاتی پیش شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، از جدیدترین نسخه ASX رونمایی کرد. این برنامه که از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار شد، با حضور مدیران ارشد شرکت و اصحاب رسانه همراه بود و در این مراسم قیمت خودرو اعلام شد.
رونمایی ASX 2017
آرین موتور قیمت ASX مدل ۲۰۱۷ را با امکانات سطح فول ۱۷۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. در کنفرانس خبری این مراسم اعلام شد که از اواخر آذر ورود این خودرو با تیراژ بالا به کشور آغاز می شود و ابتدا به تعهدات شرکت نسبت به مشتریان قبلی پاسخ داده می شود. همچنین فروش این خودرو از یکشنبه هفته آینده در تمام نمایندگی ها آغاز می شود و خریداران می توانند خودرو را با شرایط اقساطی یکساله بدون بهره تهیه کنند.
رونمایی ASX 2017
میتسوبیشی ASX فیس لیفت در بخش هایی از طراحی داخلی و بیرونی متفاوت شده است. گرمکن صندلی های آن به پایین سیستم تهویه آمده و تا حدی ارگونومی اتاق بهتر شده است. در بخش طراحی بیرونی و بدنه، شاهد آن هستیم که ظاهر خودرو به روزتر شده و قابلیت این را دارد که بتواند نظر بخش عمده ای از بازار را به سمت خود بکشاند. نوع طراحی سپر جلو نشان می دهد که ASX فیس لیفت خطوط طراحی جدید میتسوبیشی را دنبال می کند و با کروم کاری های بدنه قصد دارد تا نظر بخش سخت پسند بازار را به سمت خود بکشاند. همچنین رینگ های تراش خورده ASX فیس لیفت ظاهر به مراتب جذابتری را نسبت به قبل به این خودرو داده که می تواند نظر جوانان را به سمت خود بکشاند.
رونمایی ASX 2017
در نگاه عمومی بسیاری از مشتریان فکر می کنند که خودروهای کره ای از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارند و خودروهای ژاپنی تنها در بحث کیفیت پیشتاز هستند. ولی با نگاه دقیق به ASX می توان فهمید که در بعضی بخش ها، این کراس اوور ژاپنی میتسوبیشی است که نسبت به سایر رقبا پیشی گرفته است. ASX به عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل ژاپنی با قیمت کمتر از ۱۷۵ میلیون تومان در بخش ایمنی به مراتب از رقبای کره ای قوی تر ظاهر می شود و با ۷ کیسه هوا فاصله خود را با کره ای ها حفظ می کند. تجهیز این خودرو به ایربگ زانو راننده، یکی از ویژگی های ASX نسبت به رقبا محسوب می شود. وجود امکاناتی نظیر کامپیوتر سفر، سقف شیشه های با نور پردازی، سنسور نور و باران، چراغشوی و نور زنون، رینگ ۱۸ اینچی تراش خورده، صندلی راننده برقی ۸ حالته، گرمکن دو حالته صندلی های جلو، مانیتور و دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، دنده پشت فرمان، کروزکنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت انتخاب نوع انتقال قدرت به چرخ ها، آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای و… باعث شده تا ASX به عنوان یک خودرو با کیفیت ژاپنی و در عین حال با امکانات مناسب شناخته شود.
رونمایی ASX 2017
پیشرانه این خودرو از نوع دو لیتری MIVEC است که ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۹۹ نیوتون متر تولید می کند. گیربکس ASX فیس لیفت از نوع CVT است که قابلیت تعویض دنده مرتبه ای را از پشت فرمان دارد. شما می توانید نوع انتقال قدرت خودرو را با توجه به استفاده در حالت های مختلف تنظیم کنید که تمام این فرایند توسط یک کلید در پایین دسته دنده انجام می شود. این پیشرانه در شرایط ایده آل مناسب می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ASX فیس لیفت را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند.
رونمایی ASX 2017

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین موتور، در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان سال ۹۵ برنامه شرکت به شکلی تنظیم شده تا ASX فیس لیفت، ۱۰% از بازار خودروهای کراس اوور وارداتی را از آن خود کند. همچنین گفت که مدیران ارشد میتسوبیشی بازار ایران به عنوان یک منطقه قوی می شناسند و چند وقتی است که برای بررسی سرمایه گذاری در این بازار به ایران سفر می کنند. شکوهی در ادامه صحبت های خود گفت: تا پایان سال ۹۵ در بحث برند DS و شرکت آرین موتور تابان، دو خودرو جدید را به بازار ایران معرفی می کنیم.
رونمایی ASX 2017
رضا مزینانی، مدیر فروش گروه آرین موتور نیز اعلام کرد: قبل از ورود خودروها به کشور، به خاطر شرایط فعالیت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبشی، باید برخی قواعد و دستورالعمل های این برند را رعایت می کردیم. یکی از این اقدامات تامین قطعات یدکی قبل از عرضه خودرو است. در حال حاضر مشکلی برای خدمات پس از فروش این خودروها نداریم و در شرایط مساعدی قرار گرفته ایم. همچنین وجود شرایط خرید اقساطی یک ساله بدون بهره باعث می شود تا مشتریان خرید راحتتری را از آرین موتور داشته باشند.
او در ادامه صحبت های خود گفت: در سال ۹۵ محصول جدید دیگری را به بازار معرفی نمی کنیم. ولی در سال ۹۶ با محصولات جدید بخش مهمی از بازار را در دست می گیریم. یکی از این خودروها میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی است که در حال مذاکره برای عرضه آن در ایران هستیم.

گروه مستند اسب بخار- رضا چوکامی
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.